loading...

سارين وب ديزاين

طراحي انواع سايت هاي اختصاصي

بازدید : 416
11 زمان : 1399:2

اگر شما هم بايد كسب و كار شما به تجارت الكترونيك نياز دارد ، پس حتما بايد از گرايش هاي آن آشنا باشيد. در اين مقاله از طراحي سايت به گرايش هاي نابي توجه ميكنيم كه براي تجارت الكترونيك بسيار مهم و مفيد هستند. در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.

هم چنين تاجران مشتاق بسياري وجود دارند كه آماده به چالش پرداختن با تجارت آنلاين خود مي باشند. اين واقعيت در ارتباط با شرايط شما نيز مي باشد. مهارت ها و افراد بي شماري وجود دارند كه سعي مي كنند تا به بهترين نحو تلاش نمايند تا تجارت خود را پايدار بسازند، اما آن ها مواردي را در اختيار ندارند تا اين امر را بر همگان آشكار نمايند.

گاهي اوقات ممكن است بگوييد كه "اين موضوع براي من صدق نمي كند. نقشه و برنامه ريزي من بسيار ساده و واضح مي باشد". شايد همين طور باشد كه شما مي‌گوييد، اما آيا فكر نمي‌كنيد كه حداقل برخي از تجارت هاي ورشكسته در زمينه تجارت هاي الكترونيك در سراسر دنيا چنين برنامه هاي واضح و ساده اي را در اختيار داشتند؟ دقيقا.

در اين مقاله براي شما گرايشي در صنعت تجارت الكترونيك وجود دارد كه واقعا بايد از آن ها پيروي كنيد، مگر اينكه بخواهيد با شكست مواجه شويد.

1.حضور وب سايت و تجارت خود را در گوشي هاي همراه تثبيت كنيد
گوشي همراه! گوشي همراه! گوشي همراه. اگر كافي نيست باز هم تكرار مي كنيم. گوشي همراه! چرا اين همه تكرار مي كنيم؟ خيلي ساده است. اگر شما حضور و تجارت خود را در گوشي هاي همراه در اختيار نداشته باشيد، مانند اين است كه اصلا وجود نداريد. زماني كه مي خواهيد به دنبال آب و هواي منطقه اي باشيد، چه كار مي‌كنيد؟ گوشي همراه خود را بيرون بياوريد.

زماني كه بخواهيد كافي شاپي را نزديك محلي كه در آن قرار داريد بيابيد، چه مي كنيد؟ دوباره همان كار را تكرار مي‌كنيد. به اين موضوع نيز فكر نماييد كه آيا مي‌توانيد ژاكت زيبايي كه در سايت AMAZONE يافت مي شود را هنگامي كه خارج از منزل هستيد، بيابيد؟ درست است. شما گوشي همراه خود را بيرون مي آوريد و به خريد آنلاين در يك سايت فروشگاهي مي پردازيد.

انتظار مي رود كه در سال‌هاي آينده سهم گوشي همراه در معاملات تجارت هاي الكترونيك در سراسر دنيا به بالاي ۷۰ درصد برسد و شما نيز مي‌خواهيد درآمد تجارت تان جزوي از اين آمار باشد. در اينجا چگونگي اين امر را به شما نشان مي‌دهيم: وب سايت و تجارت خود را براي خريداران و مشتريان گوشي همراه بهينه سازي كنيد.

شما مي توانيد مسير ساده اي را در پيش بگيريد و يك وب سايتي را طراحي كنيد كه با گوشي هاي همراه مطابقت مي يابد، اگرچه اين حداقل چيزي است كه بخواهيد در تست و ارزيابي ايندكس شدن جستجو هاي گوگل موفق شويد و سئو و بهينه سازي سايت خود را ارتقاء دهيد. يك راه حل بهتر اين مي باشد كه تجربه كاربري سايت خود را افزايش دهيد و طراحي سايت ريسپانسيوي را ارائه دهيد كه محتواهاي خود را در هر ابزاري مجددا ساختاربندي مي نمايد.

با موسسه و شركت طراحي وب سايت يا برنامه نويسي وب در زمينه تجارت الكترونيك در ارتباط باشيد و اجازه دهيد همه چيز طبق اصول پيش رود درحقيقت، WILLIAM SONOMA اين كار را انجام داد و افزايش 2/5 درصدي را در فروش تجارت الكترونيك خود در دومين دوره مالي در سال ۲۰۱۶ مشاهده نمود، مخاطبين گوشي همراه تجارت و سايت وي نيز به طرز چشمگيري ارتقاء يافت.

تبليغات در گوشي همراه خود را شروع كنيد
از اين رو، شايد شنيده باشيد كه خريدهاي آنلاين در سال ۲۰۱۶ به ۴۵ درصد رسيده است. در حالي كه خريدهاي آنلاين هم چنان در سطح بالايي قرار دارند، اما ضمانتي به وجود نمي آورند كه شما مي توانيد به صورت همه جانبه از اين امر منفعت و سود كسب كنيد.

مي خواهيد بدانيد چه كساني در اين ميان مي توانند بيشترين مزيت ها را از آن خود نمايند؟ افرادي كه بسيار روي گوشي‌هاي هوشمند همراه تأكيد دارند و تبليغاتي را در ابزارهاي همراه استارت مي زنند. حدود ۸۰ درصد از كاربران اينترنت داراي گوشي همراه هوشمند مي باشد و با توجه به اينكه استفاده از ابزارهاي همراه هر ساله 58 درصد رشد مي يابد، توجه نكردن به گوشي هاي همراه چيزي نيست كه شما مي‌خواهيد به دست بياوريد.

چرا در يك رسانه اي كه توسط اكثريت افرادي در دنيا كه مخاطب تجارت شما مي باشند، مورد استفاده قرار مي گيرد و ترجيح داده مي‌شود، تبليغات نمي پردازيد؟

ارائه خدمات به مشتريان تجارت خود را بهبود دهيد
ارائه خدمات به مشتريان مي تواند باعث موفقيت و حتي شكست تجارت شما شود. به همين سادگي. يك نظر نامتناسب و منفي مشتري مي تواند شانس افزايش فروش و درآمد تجارت را به شدت كاهش دهد. به يك آتش سوزي فكر كنيد. اگر در ابتدا شعله هاي آتش بسيار كم باشند، خيلي ترس و اضطراب را به وجود نمي آورد، اما اگر به آن توجهي نشود و رها شود،۶ ساعت بعد خبرگزاري تلويزيون اين خبر آتش سوزي بزرگ و فاجعه آميز مربوط به شما را گزارش مي دهد.

شما مي توانيد موارد بسياري را براي جلوگيري از اين امر انجام دهيد. شما در تجارت و سايت خود نظرات منفي از برخي افراد كسب مي كنيد. ننشينيد و نگاه نكنيد. به دنبال راه حلي در ذهن خود باشيد. دست به كار شويد و سعي كنيد بازدهي بالايي داشته باشيد. دريابيد كه چه كارهايي مي توانيد براي تغيير ذهنيت آن ها انجام دهيد و نظر آن ها را نسبت به خود بهبود دهيد. در سناريوي ديگري، اگر شما نظرات مثبتي را در اختيار داشته باشيد، بايد همان روند را حفظ كنيد.

مركز ارائه سرويس مشتريان اجازه نمي دهد كه ايميل ها و درخواست ها بدون جواب بماند. اين امر تنها مشتريان شما را اذيت مي نمايد و باعث مي شود كه آن ها تجارت شما را ناديده بگيرند. اگر تجارت مشتري نداشته باشد، پس به چه دردي مي خورد؟

به رسانه‌هاي اجتماعي بپردازيد
رسانه اجتماعي در زمينه تجارت الكترونيك يك اجبار مي باشد. اگر شما يك فروشگاه يا مغازه چه به صورت فيزيكي يا الكترونيكي در اختيار نداشته باشيد، چگونه با مشتريان خود در ارتباط مي شويد؟ رسانه هاي اجتماعي پايه و اصول براي پرورش روابط و بهبود دادن به آن ها محسوب مي‌شوند و بهترين مكان براي مكالمات دوطرفه بين شما و مشتريان تان به شمار مي آيد.

اين مورد كمك مي كند تا تجارت خود را به روش مشخصي تبليغ نماييد، هم چنين مي تواند به شما كمك كند تا ارائه خدمات به مشتريان خود را نيز ارتقا دهيد. براي مثال به توييتر فكر كنيد. اين روزها افراد زيادي در حال استفاده از اين سيستم عامل به عنوان كانال پشتيباني از مشتريان مي باشند تا نااميدي ها و مشكلات خود را رفع كنند و به ستايش و تمجيد برند هاي مورد علاقه خود بپردازند. تمام كاري كه بايد آن ها انجام دهند، ارسال توييتي در قسمت دايركت مشتريان و انتظار براي پاسخگويي به آن ها مي باشد.

به استراتژي بازاريابي خود، ايميل را بي افزاييد طراحي سايت اصفهان
بياييد با يك ذهنيت شروع كنيم. بازاريابي ايميلي بسيار ارزان است. آمارهايي براي شما وجود دارد كه بتوانيد به اهميت اين مورد بيشتر پي ببريد:

- ايميل هاي معاملاتي و تجاري 8 برابر ساير ايميل ها باز شده و كليك مي شوند و مي‌توانند ۶ برابر ايميل‌هاي عادي درآمد تجارت ها را بي افزايند.
- ايميل هاي شخصي سازي شده ميزان افزايش كليك روي آن ها را حدود ۱۴ درصد افزايش مي دهد و ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان را به حدود ۱۰ درصد ارتقاء مي دهد و در نهايت ۶ برابر ايميل هاي ديگر، ميزان معاملات را بيشتر مي نمايد.
- بازاريابي ايميلي به صورت ميانگين داراي سود بازگشت از سرمايه 3800 درصدي مي باشد.

قرار دادن ايميل در استراتژي بازاريابي تان مي تواند به روش هاي متنوعي انجام شود. شما مي توانيد ايميل هاي اتوماتيكي را براي پرداخت هايي كه در سايت تان انجام مي‌شود، ارسال كنيد كه همين امر افزايش احتمال خريد را بيشتر مي كند.

هم چنين مي توانيد خبرنامه هاي متداولي را براي مخاطبين ارسال كنيد تا اطمينان حاصل نماييد كه آن ها هم چنان مخاطبين شما خواهند ماند. هر كاري كه مي كنيد فرقي ندارد، اطمينان حاصل كنيد كه ايميل هاي شما واقعاً براي مشتريان منفعت دارد. در غير اين صورت شما فرصت طلايي را از دست مي‌دهيد و ايميل تان به بخش SPAM هدايت مي‌شود.

يك برنامه ارجاعي را ارائه كنيد در طراحي سايت اصفهان
برنامه هاي ارجاعي بسيار شگفت انگيز مي باشند، زيرا آن ها مي توانند يك مشتري خوشحال و خشنود را به دو، سپس به چهار، و سپس به هشت و x مشتري خوشحال و راضي تبديل نمايند. برنامه هاي ارجاعي مانند يك ميكروب و ويروس مي باشد كه به جاي اينكه شما را مريض نمايد، به بدن شما سود و منفعت نمي رساند.

شما مي توانيد به طور مثال براي خريد بعدي مشتريان خود، ۲۰ درصد تخفيف در نظر بگيريد. تا زماني كه شما براي بازگشت مجدد مشتريان انگيزه هايي را به آن ها ارائه داريد، بيشتر مي توانيد مشتريان را همراه تجارت خود نگاه داريد.

روي تجربه كاربري تمركز كنيد
تجربه كاربري در تجارت الكترونيك بسيار مهم و ضروري مي باشد. ارائه سرويس به مشتريان مي تواند باعث شكست يا موفقيت تجارت شما شود. مطمئنا شما نمي‌خواهيد كه مشتريان وارد وب سايت به نظر بسيار پيچيده و براي استفاده بسيار سخت، وارد شوند و بدون خريد كردن آن را ترك كنند.

خيلي از اين موارد مربوط به تجربه كاربري مي باشد. اگر شما تجربه كاربري مشخص و بهتري را ارائه مي داريد، جستجوي مشتريان را از زمان ورود به سايت تا پرداخت بسيار ساده و خشنود مي سازيد و به اين ترتيب درآمد و فروش تجارت تان افزايش خواهد يافت.

تجربه كاربري در عمل در طراحي سايت اصفهان
بهبود دادن تجربه كاربري دقيقا چيزي است كه CHESAPEAKE BAY CANDLE زماني كه در موسسه بازاريابي ديجيتالي فعاليت مي كرد، انجام داد و وب سايت آن ها را با تمركز بر تجربه كاربري تغيير داد.

نه تنها آن ها به اين ترتيب به انتظارات خود دست يافتند، بلكه فروش تجارت الكترونيكي خود را افزايش دادند و ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان آن ها ظرف دو ماه اول بعد از راه اندازي وب سايت، به طرز چشمگيري ارتقاء يافت.

پرسشنامه اي را بعد از خريد مشتريان مهيا نماييد
بسيار اهيمت دارد كه بعد از صحبت كردن درباره تجربه كاربري، به اين مورد بپردازيم، زيرا اين دو در كنار يكديگر عمل مي كنند. چه كسي بهتر از فردي كه به تازگي پرداختي در وب سايت شما انجام داده است، مي تواند به شما بگويد چگونه مي توانيد سرويس هاي تان را بهبود دهيد؟

آن ها مي توانند به شما هر آنچه كه دوست دارند و دوست ندارند و حتي تغييراتي كه فكر مي كنند مي توانند تعاملات و معاملات موجود در سايت تان را بهبود دهند، مي گويند. شما مي توانيد انگيزه هايي را براي آن ها مهيا كنيد و احتمال خريدهاي آينده را با ارائه تخفيف‌هاي به آن ها افزايش دهيد. به من اعتماد كنيد، اين مورد واقعاً كمك كننده است.

عوامل دعوت به عمل را نيز فراهم نماييد
عوامل دعوت به عمل مواردي از جمله دكمه ها، لينك هاي متني و يا هر چيزي مي باشند كه باعث مي شود كاربر در برخي از بخش هاي سايت با اهداف مشخصي كليك نمايد.

عوامل دعوت به عمل مواردي را برجسته مي سازند و تفاوت ميان افرادي كه به محصول نگاه مي‌كنند يا خريد مي نمايند و كساني كه به جستجو در فروشگاه اينترنتي آنلاين مي پردازند و در خبرنامه شما اشتراك مي يابند را مشخص مي نمايند. دكمه هاي رسانه اجتماعي مي تواند باعث شود تا كاربران، شما و تجارت تان را در سيستم عامل هاي اجتماعي فالو كنند.

دكمه هاي "اشتراك بيابيد" اطمينان حاصل مي كند كه شما حضور متداوم و پايداري را در صندوق ورودي ايميل آن ها در اختيار داريد.

تحويل به موقع سفارشات مشتريان وب سايت تجارت تان
اين مورد در انتهاي اين ليست قرار گرفته است، اما چيزي از ارزش‌هاي آن كم نمي شود. "زمان" بسيار گرانبها است و مردم همه چيز را همان لحظه مي خواهند، نه فردا يا يك روز ديگر، همين حالا.

مثالي در اين زمينه بهتر از AMAZON نمي باشد كه سيستم ارائه سفارشاتي را براي مشتريان فراهم مي‌كند كه سفارشات شان را در عرض ۳۰ دقيقه و يا حتي كمتر با استفاده از هواپيماي بدون سرنشين تحويل مي گيرند.

تحقيقات نشان داده است كه 9 عدد از هر 10 مشتري مي گويند كه ارسال رايگان سفارشات اولين انگيزه آن ها براي خريد كردن آنلاين مي باشد و ۶۹ درصد تحويل يك روزه و ۶۸ درصد به بازگشت كالا و دريافت هزينه پرداخت شده و تعويض سفارشات اهميت مي دهند.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كنيد .

اگر شما هم بايد كسب و كار شما به تجارت الكترونيك نياز دارد ، پس حتما بايد از گرايش هاي آن آشنا باشيد. در اين مقاله از طراحي سايت به گرايش هاي نابي توجه ميكنيم كه براي تجارت الكترونيك بسيار مهم و مفيد هستند. در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.

هم چنين تاجران مشتاق بسياري وجود دارند كه آماده به چالش پرداختن با تجارت آنلاين خود مي باشند. اين واقعيت در ارتباط با شرايط شما نيز مي باشد. مهارت ها و افراد بي شماري وجود دارند كه سعي مي كنند تا به بهترين نحو تلاش نمايند تا تجارت خود را پايدار بسازند، اما آن ها مواردي را در اختيار ندارند تا اين امر را بر همگان آشكار نمايند.

گاهي اوقات ممكن است بگوييد كه "اين موضوع براي من صدق نمي كند. نقشه و برنامه ريزي من بسيار ساده و واضح مي باشد". شايد همين طور باشد كه شما مي‌گوييد، اما آيا فكر نمي‌كنيد كه حداقل برخي از تجارت هاي ورشكسته در زمينه تجارت هاي الكترونيك در سراسر دنيا چنين برنامه هاي واضح و ساده اي را در اختيار داشتند؟ دقيقا.

در اين مقاله براي شما گرايشي در صنعت تجارت الكترونيك وجود دارد كه واقعا بايد از آن ها پيروي كنيد، مگر اينكه بخواهيد با شكست مواجه شويد.

1.حضور وب سايت و تجارت خود را در گوشي هاي همراه تثبيت كنيد
گوشي همراه! گوشي همراه! گوشي همراه. اگر كافي نيست باز هم تكرار مي كنيم. گوشي همراه! چرا اين همه تكرار مي كنيم؟ خيلي ساده است. اگر شما حضور و تجارت خود را در گوشي هاي همراه در اختيار نداشته باشيد، مانند اين است كه اصلا وجود نداريد. زماني كه مي خواهيد به دنبال آب و هواي منطقه اي باشيد، چه كار مي‌كنيد؟ گوشي همراه خود را بيرون بياوريد.

زماني كه بخواهيد كافي شاپي را نزديك محلي كه در آن قرار داريد بيابيد، چه مي كنيد؟ دوباره همان كار را تكرار مي‌كنيد. به اين موضوع نيز فكر نماييد كه آيا مي‌توانيد ژاكت زيبايي كه در سايت AMAZONE يافت مي شود را هنگامي كه خارج از منزل هستيد، بيابيد؟ درست است. شما گوشي همراه خود را بيرون مي آوريد و به خريد آنلاين در يك سايت فروشگاهي مي پردازيد.

انتظار مي رود كه در سال‌هاي آينده سهم گوشي همراه در معاملات تجارت هاي الكترونيك در سراسر دنيا به بالاي ۷۰ درصد برسد و شما نيز مي‌خواهيد درآمد تجارت تان جزوي از اين آمار باشد. در اينجا چگونگي اين امر را به شما نشان مي‌دهيم: وب سايت و تجارت خود را براي خريداران و مشتريان گوشي همراه بهينه سازي كنيد.

شما مي توانيد مسير ساده اي را در پيش بگيريد و يك وب سايتي را طراحي كنيد كه با گوشي هاي همراه مطابقت مي يابد، اگرچه اين حداقل چيزي است كه بخواهيد در تست و ارزيابي ايندكس شدن جستجو هاي گوگل موفق شويد و سئو و بهينه سازي سايت خود را ارتقاء دهيد. يك راه حل بهتر اين مي باشد كه تجربه كاربري سايت خود را افزايش دهيد و طراحي سايت ريسپانسيوي را ارائه دهيد كه محتواهاي خود را در هر ابزاري مجددا ساختاربندي مي نمايد.

با موسسه و شركت طراحي وب سايت يا برنامه نويسي وب در زمينه تجارت الكترونيك در ارتباط باشيد و اجازه دهيد همه چيز طبق اصول پيش رود درحقيقت، WILLIAM SONOMA اين كار را انجام داد و افزايش 2/5 درصدي را در فروش تجارت الكترونيك خود در دومين دوره مالي در سال ۲۰۱۶ مشاهده نمود، مخاطبين گوشي همراه تجارت و سايت وي نيز به طرز چشمگيري ارتقاء يافت.

تبليغات در گوشي همراه خود را شروع كنيد
از اين رو، شايد شنيده باشيد كه خريدهاي آنلاين در سال ۲۰۱۶ به ۴۵ درصد رسيده است. در حالي كه خريدهاي آنلاين هم چنان در سطح بالايي قرار دارند، اما ضمانتي به وجود نمي آورند كه شما مي توانيد به صورت همه جانبه از اين امر منفعت و سود كسب كنيد.

مي خواهيد بدانيد چه كساني در اين ميان مي توانند بيشترين مزيت ها را از آن خود نمايند؟ افرادي كه بسيار روي گوشي‌هاي هوشمند همراه تأكيد دارند و تبليغاتي را در ابزارهاي همراه استارت مي زنند. حدود ۸۰ درصد از كاربران اينترنت داراي گوشي همراه هوشمند مي باشد و با توجه به اينكه استفاده از ابزارهاي همراه هر ساله 58 درصد رشد مي يابد، توجه نكردن به گوشي هاي همراه چيزي نيست كه شما مي‌خواهيد به دست بياوريد.

چرا در يك رسانه اي كه توسط اكثريت افرادي در دنيا كه مخاطب تجارت شما مي باشند، مورد استفاده قرار مي گيرد و ترجيح داده مي‌شود، تبليغات نمي پردازيد؟

ارائه خدمات به مشتريان تجارت خود را بهبود دهيد
ارائه خدمات به مشتريان مي تواند باعث موفقيت و حتي شكست تجارت شما شود. به همين سادگي. يك نظر نامتناسب و منفي مشتري مي تواند شانس افزايش فروش و درآمد تجارت را به شدت كاهش دهد. به يك آتش سوزي فكر كنيد. اگر در ابتدا شعله هاي آتش بسيار كم باشند، خيلي ترس و اضطراب را به وجود نمي آورد، اما اگر به آن توجهي نشود و رها شود،۶ ساعت بعد خبرگزاري تلويزيون اين خبر آتش سوزي بزرگ و فاجعه آميز مربوط به شما را گزارش مي دهد.

شما مي توانيد موارد بسياري را براي جلوگيري از اين امر انجام دهيد. شما در تجارت و سايت خود نظرات منفي از برخي افراد كسب مي كنيد. ننشينيد و نگاه نكنيد. به دنبال راه حلي در ذهن خود باشيد. دست به كار شويد و سعي كنيد بازدهي بالايي داشته باشيد. دريابيد كه چه كارهايي مي توانيد براي تغيير ذهنيت آن ها انجام دهيد و نظر آن ها را نسبت به خود بهبود دهيد. در سناريوي ديگري، اگر شما نظرات مثبتي را در اختيار داشته باشيد، بايد همان روند را حفظ كنيد.

مركز ارائه سرويس مشتريان اجازه نمي دهد كه ايميل ها و درخواست ها بدون جواب بماند. اين امر تنها مشتريان شما را اذيت مي نمايد و باعث مي شود كه آن ها تجارت شما را ناديده بگيرند. اگر تجارت مشتري نداشته باشد، پس به چه دردي مي خورد؟

به رسانه‌هاي اجتماعي بپردازيد
رسانه اجتماعي در زمينه تجارت الكترونيك يك اجبار مي باشد. اگر شما يك فروشگاه يا مغازه چه به صورت فيزيكي يا الكترونيكي در اختيار نداشته باشيد، چگونه با مشتريان خود در ارتباط مي شويد؟ رسانه هاي اجتماعي پايه و اصول براي پرورش روابط و بهبود دادن به آن ها محسوب مي‌شوند و بهترين مكان براي مكالمات دوطرفه بين شما و مشتريان تان به شمار مي آيد.

اين مورد كمك مي كند تا تجارت خود را به روش مشخصي تبليغ نماييد، هم چنين مي تواند به شما كمك كند تا ارائه خدمات به مشتريان خود را نيز ارتقا دهيد. براي مثال به توييتر فكر كنيد. اين روزها افراد زيادي در حال استفاده از اين سيستم عامل به عنوان كانال پشتيباني از مشتريان مي باشند تا نااميدي ها و مشكلات خود را رفع كنند و به ستايش و تمجيد برند هاي مورد علاقه خود بپردازند. تمام كاري كه بايد آن ها انجام دهند، ارسال توييتي در قسمت دايركت مشتريان و انتظار براي پاسخگويي به آن ها مي باشد.

به استراتژي بازاريابي خود، ايميل را بي افزاييد طراحي سايت اصفهان
بياييد با يك ذهنيت شروع كنيم. بازاريابي ايميلي بسيار ارزان است. آمارهايي براي شما وجود دارد كه بتوانيد به اهميت اين مورد بيشتر پي ببريد:

- ايميل هاي معاملاتي و تجاري 8 برابر ساير ايميل ها باز شده و كليك مي شوند و مي‌توانند ۶ برابر ايميل‌هاي عادي درآمد تجارت ها را بي افزايند.
- ايميل هاي شخصي سازي شده ميزان افزايش كليك روي آن ها را حدود ۱۴ درصد افزايش مي دهد و ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان را به حدود ۱۰ درصد ارتقاء مي دهد و در نهايت ۶ برابر ايميل هاي ديگر، ميزان معاملات را بيشتر مي نمايد.
- بازاريابي ايميلي به صورت ميانگين داراي سود بازگشت از سرمايه 3800 درصدي مي باشد.

قرار دادن ايميل در استراتژي بازاريابي تان مي تواند به روش هاي متنوعي انجام شود. شما مي توانيد ايميل هاي اتوماتيكي را براي پرداخت هايي كه در سايت تان انجام مي‌شود، ارسال كنيد كه همين امر افزايش احتمال خريد را بيشتر مي كند.

هم چنين مي توانيد خبرنامه هاي متداولي را براي مخاطبين ارسال كنيد تا اطمينان حاصل نماييد كه آن ها هم چنان مخاطبين شما خواهند ماند. هر كاري كه مي كنيد فرقي ندارد، اطمينان حاصل كنيد كه ايميل هاي شما واقعاً براي مشتريان منفعت دارد. در غير اين صورت شما فرصت طلايي را از دست مي‌دهيد و ايميل تان به بخش SPAM هدايت مي‌شود.

يك برنامه ارجاعي را ارائه كنيد در طراحي سايت اصفهان
برنامه هاي ارجاعي بسيار شگفت انگيز مي باشند، زيرا آن ها مي توانند يك مشتري خوشحال و خشنود را به دو، سپس به چهار، و سپس به هشت و x مشتري خوشحال و راضي تبديل نمايند. برنامه هاي ارجاعي مانند يك ميكروب و ويروس مي باشد كه به جاي اينكه شما را مريض نمايد، به بدن شما سود و منفعت نمي رساند.

شما مي توانيد به طور مثال براي خريد بعدي مشتريان خود، ۲۰ درصد تخفيف در نظر بگيريد. تا زماني كه شما براي بازگشت مجدد مشتريان انگيزه هايي را به آن ها ارائه داريد، بيشتر مي توانيد مشتريان را همراه تجارت خود نگاه داريد.

روي تجربه كاربري تمركز كنيد
تجربه كاربري در تجارت الكترونيك بسيار مهم و ضروري مي باشد. ارائه سرويس به مشتريان مي تواند باعث شكست يا موفقيت تجارت شما شود. مطمئنا شما نمي‌خواهيد كه مشتريان وارد وب سايت به نظر بسيار پيچيده و براي استفاده بسيار سخت، وارد شوند و بدون خريد كردن آن را ترك كنند.

خيلي از اين موارد مربوط به تجربه كاربري مي باشد. اگر شما تجربه كاربري مشخص و بهتري را ارائه مي داريد، جستجوي مشتريان را از زمان ورود به سايت تا پرداخت بسيار ساده و خشنود مي سازيد و به اين ترتيب درآمد و فروش تجارت تان افزايش خواهد يافت.

تجربه كاربري در عمل در طراحي سايت اصفهان
بهبود دادن تجربه كاربري دقيقا چيزي است كه CHESAPEAKE BAY CANDLE زماني كه در موسسه بازاريابي ديجيتالي فعاليت مي كرد، انجام داد و وب سايت آن ها را با تمركز بر تجربه كاربري تغيير داد.

نه تنها آن ها به اين ترتيب به انتظارات خود دست يافتند، بلكه فروش تجارت الكترونيكي خود را افزايش دادند و ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان آن ها ظرف دو ماه اول بعد از راه اندازي وب سايت، به طرز چشمگيري ارتقاء يافت.

پرسشنامه اي را بعد از خريد مشتريان مهيا نماييد
بسيار اهيمت دارد كه بعد از صحبت كردن درباره تجربه كاربري، به اين مورد بپردازيم، زيرا اين دو در كنار يكديگر عمل مي كنند. چه كسي بهتر از فردي كه به تازگي پرداختي در وب سايت شما انجام داده است، مي تواند به شما بگويد چگونه مي توانيد سرويس هاي تان را بهبود دهيد؟

آن ها مي توانند به شما هر آنچه كه دوست دارند و دوست ندارند و حتي تغييراتي كه فكر مي كنند مي توانند تعاملات و معاملات موجود در سايت تان را بهبود دهند، مي گويند. شما مي توانيد انگيزه هايي را براي آن ها مهيا كنيد و احتمال خريدهاي آينده را با ارائه تخفيف‌هاي به آن ها افزايش دهيد. به من اعتماد كنيد، اين مورد واقعاً كمك كننده است.

عوامل دعوت به عمل را نيز فراهم نماييد
عوامل دعوت به عمل مواردي از جمله دكمه ها، لينك هاي متني و يا هر چيزي مي باشند كه باعث مي شود كاربر در برخي از بخش هاي سايت با اهداف مشخصي كليك نمايد.

عوامل دعوت به عمل مواردي را برجسته مي سازند و تفاوت ميان افرادي كه به محصول نگاه مي‌كنند يا خريد مي نمايند و كساني كه به جستجو در فروشگاه اينترنتي آنلاين مي پردازند و در خبرنامه شما اشتراك مي يابند را مشخص مي نمايند. دكمه هاي رسانه اجتماعي مي تواند باعث شود تا كاربران، شما و تجارت تان را در سيستم عامل هاي اجتماعي فالو كنند.

دكمه هاي "اشتراك بيابيد" اطمينان حاصل مي كند كه شما حضور متداوم و پايداري را در صندوق ورودي ايميل آن ها در اختيار داريد.

تحويل به موقع سفارشات مشتريان وب سايت تجارت تان
اين مورد در انتهاي اين ليست قرار گرفته است، اما چيزي از ارزش‌هاي آن كم نمي شود. "زمان" بسيار گرانبها است و مردم همه چيز را همان لحظه مي خواهند، نه فردا يا يك روز ديگر، همين حالا.

مثالي در اين زمينه بهتر از AMAZON نمي باشد كه سيستم ارائه سفارشاتي را براي مشتريان فراهم مي‌كند كه سفارشات شان را در عرض ۳۰ دقيقه و يا حتي كمتر با استفاده از هواپيماي بدون سرنشين تحويل مي گيرند.

تحقيقات نشان داده است كه 9 عدد از هر 10 مشتري مي گويند كه ارسال رايگان سفارشات اولين انگيزه آن ها براي خريد كردن آنلاين مي باشد و ۶۹ درصد تحويل يك روزه و ۶۸ درصد به بازگشت كالا و دريافت هزينه پرداخت شده و تعويض سفارشات اهميت مي دهند.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كنيد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 19

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 54
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 56
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 2594
  • بازدید سال : 5266
  • بازدید کلی : 1971957
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی