loading...

سارين وب ديزاين

طراحي انواع سايت هاي اختصاصي

بازدید : 453
11 زمان : 1399:2

براي هر تاجري واجب و ضروري شده است تا تجارت خود را در كانال ها و مسيرهاي ديجيتالي به جريان بي اندازد. در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد كه درباره كمپين هاي بازاريابي موفق صحبت كنيم.

چه يك تجارت استارت آپ باشد يا يك تجارت تاسيس شده و يا وب سايت تجاري كه سال هاي سال است كه راه انداخته ايد فرقي ندارد، بسيار ضروري است تا استراتژي بازاريابي ديجيتالي داشته باشيد كه به طور واضحي مشخص شده است. اين استراتژي مي تواند ميزان مشاهده شدن شما را ارتقاء داده و فرصت هاي جديدي را به وجود آورد.

هنوز هم، حدود 50 درصد از تجارت ها داراي يك استراتژي بازاريابي ديجيتالي مشخص نمي باشند. تجارت هايي كه با چشم انداز پويا بازاريابي ديجيتالي مطابقت نيافته اند، در معرض ريسك از دست دادن تاكتيكي قرار دارند كه نسبت به زمينه چاپي و بازاريابي تلويزيوني بسيار به صرفه تر مي باشند.

مانند هر بخش اجرايي يك تجارت كوچك، در بازاريابي ديجيتالي تلاش و كوشش بسيار گزينه مهمي براي ارائه نتايج بهتر مي باشد. شما واقعا به يك بودجه بسيار بزرگ نياز نداريد، در هر صورت، شما بايد شوق و آرزوي اين امر را داشته باشيد و بخواهيد تا موارد جديدي را امتحان كنيد و از نتايجي كه به دست مي آوريد، درس بگيريد.

يك روش موفق و موثر با ساخت و ايجاد يك نقشه و برنامه ريزي براي كمپين بازاريابي ديجيتالي شروع مي شود. اولين قدم اين است كه اهداف تان را تست و بررسي كنيد، تحقيقاتي را انجام دهيد، تعريف واضحي از مخاطبين مد نظر خود داشته باشيد، محتواهاي شگفت انگيز و حاوي اطلاعات مفيدي را بسازيد، كاوش ها و جستجوهاي خود را بهينه سازي نماييد و روي تمامي ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان خود نظارت داشته باشيد.

زماني كه يك بار هويت برند خود را ساختيد، شما نياز داريد تا آن را براي مشتريان خود شناخته شده و آشنا بسازيد. اين جا جايي است كه استراتژي شما وارد ميدان مي شود.

براي طراحي سايت اصفهان اهداف و مقاصد خود را مشخص كنيد.

ماموريت و كاري كه قرار است انجام دهيد را مشخص و واضح بسازيد.

ماموريت كلي خود را در تجارت تان معين نماييد.
اهداف بازاريابي ديجيتالي تجارت شما بايد مطابق با برنامه كلي شما باشد.

مشخص كنيد كه چه اهداف برجسته و مهمي در اختيار داريد و درباره كدام يك اميدوار مي باشيد تا در طول كميپن بازاريابي ديجيتالي خود به دست آوريد. براي مثال، آيا هدف شما اين مي باشد كه تجارت تان به عنوان حل كننده مشكلات براي سرويس ها و يا محصولاتي خاصي كه ارائه مي داريد، نقش بي آفريند؟

KPI ها خود را مشخص كرده و آن ها را ارزيابي نماييد
KPIهاي مشخصي را توسط معين كردن ويژگي هايي كه به دست خواهيد آورد براي خود تنظيم كنيد، به گونه اي كه بتوانند در شرايطي كه شما در دستيابي به آن ها شكست خورديد نيز جوابگو باشند.
ديدگاه واقعي و حقيقي را با توجه به KPIهاي خود بر اساس آناليزها از تلاش هاي قبلي خود در بازارايابي ديجيتالي شكل دهيد. با انجام اين كار، شما افزايشي را در نتايج انتظار داريد، اين در حالي است كه به طور همزمان از معين كردن انتظارات بسيار بالا و غير واقعي براي خود ممانعت به عمل مي آوريد.
براي مثال، شما مي توانيد از GOOGLE ANALYTICS براي KPIهاي تان استفاده نماييد تا ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان و نظارت و آناليز ميزان جذب افراد در رسانه اجتماعي مربوط به تجارت شما را مورد سنجش قرار دهد و يا حتي مي توانيد از يك ابزاري استفاده كنيد كه موفقيت بازاريابي محتواي شما را ارزيابي مي نمايد.

مشتريان شما چه كساني مي باشند؟

فرم و شكل قديمي بازاريابي و تبليغات محصولات شما به اين ترتيب بود كه به مشتريان تان مي گفتيد كه واقعا به چه چيزهايي نياز دارند، اما اين روش مدت ها است كه از مد و تب و تاب افتاده است. يك استراتژي موثر در نظر دارد تا در ارتباط با مشتريان اطلاعات و آگاهي بيشتري به دست آورد.

شما بايد تحقيقاتي را در ارتباط با مشتريان خود انجام دهيد و دريابيد كه موقعيت اجتماعي، جنسيت، شغل و حرفه و بودجه آن ها به چه ترتيب است كه اين ها تنها تعدادي از معيارهاي مهم در اين زمينه محسوب مي شوند. شما مي توانيد از اين اطلاعات براي مشخص كردن ويژگي هاي مشتريان تجاري خود استفاده نماييد.

شما مي توانيد خصوصيت هاي مختلفي از خريداران خود داشته باشيد. شناسايي نيازهاي مشتريان تان، بازاري كه ترجيح مي دهند استفاده كنند و هم چنين شناخت رقيبان تان يك امر ضروري براي دستيابي به استراتژي است كه موفقيت آميز و تاثيرگذر عمل مي كند.

براي طراحي سايت اصفهان با مشتريان خود در ارتباط باشيد
مخاطبين مختلف به انواع استراتژي هاي گوناگون بازاريابي، به خوبي واكنش نشان مي دهند. براي مثال، اپليكيشن هاي گوشي همراه كه هشدارها و اعلاناتي را در بر دارد، مورد توجه مشتريان جوان تر قرار مي گيرد.

اين اعلانات و هشدارها به اين ترتيب كار مي كند كه هشدارها و اعلاناتي براي مشتريان مورد نظر خود زماني كه معاملات جديد انجام شد، ارسال كنيد، البته بدون اين كه از آن ها درخواست ويژه ديگري داشته باشيد.

ايميل ها يك انتخاب ارجح براي مشتريان سن بالاتر مي باشد، اما نه افرادي كه خواستار اين امر نمي باشند. در ادامه ليستي از توصيه هايي وجود دارد كه باعث مي شود تا در زمينه ارتباطات با مشتريان خود، بهترين انتخاب را انجام دهيد.

ايميل ها
براي 75 درصد از افراد بزرگسال كه از اينترنت استفاده مي كنند، ايميل يك حالت ارجح و مقدم در بازاريابي محسوب مي شود. زماني كه استراتژي بازاريابي خود را برنامه ريزي مي كنيد، اين موضوع بسيار اهميت دارد و بايد به آن توجه داشته باشيد. شما نياز داريد تا تفكرات ويژه اي به ساختار ايميلي خود داشته باشيد كه با يك SUBJECT LINE آغاز مي شود. ايميل شما بايد قدرتمند بوده و همراه با يك عامل دعوت به عمل و هم چنين طراحي و محتواي خوبي باشد.

وبلاگ
شما مي توانيد يك وبلاگ ويژه براي خود بسازيد يا يك صفحه اي را در وب سايت خود به اين امر اختصاص دهيد. وبلاگ ها در ارائه بينش هاي شخصي به مشتريان بسيار سودمند مي باشند و مي توانند تجارت تان را براي آن ها انساني تر و قابل دستيابي بسازند. يك وبلاگ هم چنين به مشتريان شما فرصتي ارائه مي دارد تا واكنش ها و عكس العمل هايي را ارائه دهند و هم چنين باعث مي شود تا ارتباطات احساسي را با تجارت شما برقرار سازند.

اپليكيشن ها
اين امر براي شما اندكي هزينه بر مي دارد تا اپليكيشني را در اختيار داشته باشيد كه براي تجارت شما ساخته شده است. شمار قابل توجهي از تجارت هاي كوچك داراي اپليكيشن هايي مي باشند كه از آن براي ارسال موارد بروزرساني شده و ارائه موارد جديد در تجارت شان به مشتريان خود ارسال مي نمايند.

رسانه هاي اجتماعي
با ساخت يك پروفايل تجاري در GOOGLE+، TWITER، FACEBOOK و PINTEREST مانند ديگر شبكه هاي اجتماعي، تجارت شما بيشتر سر زبان هاي مي افتد. رسانه هاي اجتماعي شما را قادر مي سازند تا با مشتريان علاقه مندي در ارتباط باشيد و از واكنش ها و بازخوردهايي كه ارائه مي دارند، درس بگيريد. توصيه مي شود كه خيلي در اين زمينه اغراق نكنيد، تنها به مشتريان مورد نظر خود دقت كنيد و هر آن جا كه حضور دارند، برويد.

كمپين هاي فراگير
اين نوع كميپن ها در جايي روي مي دهند كه شيوع و توزيع بي سابقه از يك پروژه بازاريابي براي ديگر مخاطبين اتفاق بي افتد. اما تجارت خود را مجبور به فراگير شدن اين چنيني نكنيد، زيرا براي مشهوريت تجارت تان ريسك و خطراتي را در بر دارد، جايي كه پيام هاي اشتباهي ممكن است توسط مخاطبين برداشت و درك شود.

شما مي توانيد از ابزارهايي مانند SPROUT SOCIAL، SPRINKLR و يا HOOTSUITE استفاده نماييد كه بر بازخوردهاي رسانه اجتماعي شما مانند ديگر فعاليت هاي آنلاين، نظارت مي نمايد.

بهينه سازي موتورهاي جستجو يا مرورگرها
زماني كه يك بار بخش مربوط به رسانه اجتماعي تجارت خود را راه انداختيد، بايد اطمينان حاصل كنيد كه محتواهاي تان براي مرورگرها بهينه سازي شده است. گوگل اخيرا به موتور جستجو رهبر و پيشرو تبديل شده است و مشتريان با استفاده از سوالات، كلمات كليدي و حتي كلمات داراي غلط املايي، به جستجو مي پردازند.

ساخت مقالاتي كه كاربردي و شگفت انگيز بوده و داراي كلمات كليدي مهم و مفيدي است مي تواند باعث شود تا تجارت ها رتبه بندي يا سئو و بهينه سازي بالايي را از گوگل به دست بياورند. كار كردن با يك موسسه بازاريابي تجاري مشهور و محبوب مي تواند شما را قارد سازد تا به اين سطح بالاي سئو و بهينه سازي سايت خود دست يابيد و اطمينان حاصل كنيد كه سايت و يا تجارت شما در صدر نتايج جستجوي گوگل در ميان هزاران حرفه مشابه قرار دارد.

سعي نكنيد كه مقالات خود را با كلمات كليدي بسيار زياد شلوغ كنيد، كيفيت بسيار مهم است و بايد اطمينان يابيد كه كه مقالات شما از كيفيت بالايي برخوردار است كه همين امر رتبه بندي سايت تجاري تان را در موتور جستجو گوگل بالا مي برد.

براي طراحي سايت اصفهان روي كمپين خود نظارت داشته باشيد
بعد از اين كه برنامه ريزي كرديد و آن را اجرا نموديد، بايد بتوانيد روي كميپن بازاريابي آنلاين خود نظارت داشته باشيد. نرم افزارهاي نظارتي متعددي وجود دارد كه شما مي توانيد از آن ها استفاده كنيد كه به شما اجازه مي دهند تا نتايج خود را تست و بررسي كرده و مشاهده نماييد. در ميان نظارت كنندگان بزرگ مي توان به GOOGLE ANALYTICS اشاره كرد كه شما مي توانيد به راحتي از طريق اكانت ايميل گوگل، به آن دسترسي داشته باشيد.

با GOOGLE ANALYTICS، شما جزئياتي را در ارتباط با آمارهاي ترافيكي وب سايت، منابع اين ترافيك ها و ارزيابي ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان سايت و فروش ها را به دست خواهيد آورد. اين امر مي تواند داده هايي را در ازاي هر كليك روي تبليغات، شبكه هاي اجتماعي و هم چنين نظارت بر HTTP REFERRER در ديگر موتورهاي جتسجو نيز ارائه دهد.

نظارت بر اجراي تجارت شما در هر يك از استراتژي هاي آنلاين شما مي تواند اين آگاهي را به شما بدهيد كه كدام مورد مي تواند بازگشت سود از سرمايه بالايي را براي شما به ارمغان بياورد. به عبارت ديگر، شما مي توانيد به اين موضوع مهم دست يابيد كه استراتژي شما به خوبي كار مي كند و تكرار مي شود و به بهبود خود ادامه مي دهد.

زماني كه تمامي موارد گفته شده انجام شود، بازاريابي ديجيتالي تماما در ارتباط با فروش محصولات و سرويس هاي تان مي باشد. اگر شما نمي توانيد هيچ فروشي را به دست بياوريد، شما بايد استفاده از بازارياي اتوماسيون محصولات را نيز مورد ملاحضه قرار دهيد كه شما را قادر مي سازد تا مقايسه هايي را انجام دهيد و موفقيت كمپين تجاري و بازاريابي خود را تضمين نماييد.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كنيد .

براي هر تاجري واجب و ضروري شده است تا تجارت خود را در كانال ها و مسيرهاي ديجيتالي به جريان بي اندازد. در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد كه درباره كمپين هاي بازاريابي موفق صحبت كنيم.

چه يك تجارت استارت آپ باشد يا يك تجارت تاسيس شده و يا وب سايت تجاري كه سال هاي سال است كه راه انداخته ايد فرقي ندارد، بسيار ضروري است تا استراتژي بازاريابي ديجيتالي داشته باشيد كه به طور واضحي مشخص شده است. اين استراتژي مي تواند ميزان مشاهده شدن شما را ارتقاء داده و فرصت هاي جديدي را به وجود آورد.

هنوز هم، حدود 50 درصد از تجارت ها داراي يك استراتژي بازاريابي ديجيتالي مشخص نمي باشند. تجارت هايي كه با چشم انداز پويا بازاريابي ديجيتالي مطابقت نيافته اند، در معرض ريسك از دست دادن تاكتيكي قرار دارند كه نسبت به زمينه چاپي و بازاريابي تلويزيوني بسيار به صرفه تر مي باشند.

مانند هر بخش اجرايي يك تجارت كوچك، در بازاريابي ديجيتالي تلاش و كوشش بسيار گزينه مهمي براي ارائه نتايج بهتر مي باشد. شما واقعا به يك بودجه بسيار بزرگ نياز نداريد، در هر صورت، شما بايد شوق و آرزوي اين امر را داشته باشيد و بخواهيد تا موارد جديدي را امتحان كنيد و از نتايجي كه به دست مي آوريد، درس بگيريد.

يك روش موفق و موثر با ساخت و ايجاد يك نقشه و برنامه ريزي براي كمپين بازاريابي ديجيتالي شروع مي شود. اولين قدم اين است كه اهداف تان را تست و بررسي كنيد، تحقيقاتي را انجام دهيد، تعريف واضحي از مخاطبين مد نظر خود داشته باشيد، محتواهاي شگفت انگيز و حاوي اطلاعات مفيدي را بسازيد، كاوش ها و جستجوهاي خود را بهينه سازي نماييد و روي تمامي ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان خود نظارت داشته باشيد.

زماني كه يك بار هويت برند خود را ساختيد، شما نياز داريد تا آن را براي مشتريان خود شناخته شده و آشنا بسازيد. اين جا جايي است كه استراتژي شما وارد ميدان مي شود.

براي طراحي سايت اصفهان اهداف و مقاصد خود را مشخص كنيد.

ماموريت و كاري كه قرار است انجام دهيد را مشخص و واضح بسازيد.

ماموريت كلي خود را در تجارت تان معين نماييد.
اهداف بازاريابي ديجيتالي تجارت شما بايد مطابق با برنامه كلي شما باشد.

مشخص كنيد كه چه اهداف برجسته و مهمي در اختيار داريد و درباره كدام يك اميدوار مي باشيد تا در طول كميپن بازاريابي ديجيتالي خود به دست آوريد. براي مثال، آيا هدف شما اين مي باشد كه تجارت تان به عنوان حل كننده مشكلات براي سرويس ها و يا محصولاتي خاصي كه ارائه مي داريد، نقش بي آفريند؟

KPI ها خود را مشخص كرده و آن ها را ارزيابي نماييد
KPIهاي مشخصي را توسط معين كردن ويژگي هايي كه به دست خواهيد آورد براي خود تنظيم كنيد، به گونه اي كه بتوانند در شرايطي كه شما در دستيابي به آن ها شكست خورديد نيز جوابگو باشند.
ديدگاه واقعي و حقيقي را با توجه به KPIهاي خود بر اساس آناليزها از تلاش هاي قبلي خود در بازارايابي ديجيتالي شكل دهيد. با انجام اين كار، شما افزايشي را در نتايج انتظار داريد، اين در حالي است كه به طور همزمان از معين كردن انتظارات بسيار بالا و غير واقعي براي خود ممانعت به عمل مي آوريد.
براي مثال، شما مي توانيد از GOOGLE ANALYTICS براي KPIهاي تان استفاده نماييد تا ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان و نظارت و آناليز ميزان جذب افراد در رسانه اجتماعي مربوط به تجارت شما را مورد سنجش قرار دهد و يا حتي مي توانيد از يك ابزاري استفاده كنيد كه موفقيت بازاريابي محتواي شما را ارزيابي مي نمايد.

مشتريان شما چه كساني مي باشند؟

فرم و شكل قديمي بازاريابي و تبليغات محصولات شما به اين ترتيب بود كه به مشتريان تان مي گفتيد كه واقعا به چه چيزهايي نياز دارند، اما اين روش مدت ها است كه از مد و تب و تاب افتاده است. يك استراتژي موثر در نظر دارد تا در ارتباط با مشتريان اطلاعات و آگاهي بيشتري به دست آورد.

شما بايد تحقيقاتي را در ارتباط با مشتريان خود انجام دهيد و دريابيد كه موقعيت اجتماعي، جنسيت، شغل و حرفه و بودجه آن ها به چه ترتيب است كه اين ها تنها تعدادي از معيارهاي مهم در اين زمينه محسوب مي شوند. شما مي توانيد از اين اطلاعات براي مشخص كردن ويژگي هاي مشتريان تجاري خود استفاده نماييد.

شما مي توانيد خصوصيت هاي مختلفي از خريداران خود داشته باشيد. شناسايي نيازهاي مشتريان تان، بازاري كه ترجيح مي دهند استفاده كنند و هم چنين شناخت رقيبان تان يك امر ضروري براي دستيابي به استراتژي است كه موفقيت آميز و تاثيرگذر عمل مي كند.

براي طراحي سايت اصفهان با مشتريان خود در ارتباط باشيد
مخاطبين مختلف به انواع استراتژي هاي گوناگون بازاريابي، به خوبي واكنش نشان مي دهند. براي مثال، اپليكيشن هاي گوشي همراه كه هشدارها و اعلاناتي را در بر دارد، مورد توجه مشتريان جوان تر قرار مي گيرد.

اين اعلانات و هشدارها به اين ترتيب كار مي كند كه هشدارها و اعلاناتي براي مشتريان مورد نظر خود زماني كه معاملات جديد انجام شد، ارسال كنيد، البته بدون اين كه از آن ها درخواست ويژه ديگري داشته باشيد.

ايميل ها يك انتخاب ارجح براي مشتريان سن بالاتر مي باشد، اما نه افرادي كه خواستار اين امر نمي باشند. در ادامه ليستي از توصيه هايي وجود دارد كه باعث مي شود تا در زمينه ارتباطات با مشتريان خود، بهترين انتخاب را انجام دهيد.

ايميل ها
براي 75 درصد از افراد بزرگسال كه از اينترنت استفاده مي كنند، ايميل يك حالت ارجح و مقدم در بازاريابي محسوب مي شود. زماني كه استراتژي بازاريابي خود را برنامه ريزي مي كنيد، اين موضوع بسيار اهميت دارد و بايد به آن توجه داشته باشيد. شما نياز داريد تا تفكرات ويژه اي به ساختار ايميلي خود داشته باشيد كه با يك SUBJECT LINE آغاز مي شود. ايميل شما بايد قدرتمند بوده و همراه با يك عامل دعوت به عمل و هم چنين طراحي و محتواي خوبي باشد.

وبلاگ
شما مي توانيد يك وبلاگ ويژه براي خود بسازيد يا يك صفحه اي را در وب سايت خود به اين امر اختصاص دهيد. وبلاگ ها در ارائه بينش هاي شخصي به مشتريان بسيار سودمند مي باشند و مي توانند تجارت تان را براي آن ها انساني تر و قابل دستيابي بسازند. يك وبلاگ هم چنين به مشتريان شما فرصتي ارائه مي دارد تا واكنش ها و عكس العمل هايي را ارائه دهند و هم چنين باعث مي شود تا ارتباطات احساسي را با تجارت شما برقرار سازند.

اپليكيشن ها
اين امر براي شما اندكي هزينه بر مي دارد تا اپليكيشني را در اختيار داشته باشيد كه براي تجارت شما ساخته شده است. شمار قابل توجهي از تجارت هاي كوچك داراي اپليكيشن هايي مي باشند كه از آن براي ارسال موارد بروزرساني شده و ارائه موارد جديد در تجارت شان به مشتريان خود ارسال مي نمايند.

رسانه هاي اجتماعي
با ساخت يك پروفايل تجاري در GOOGLE+، TWITER، FACEBOOK و PINTEREST مانند ديگر شبكه هاي اجتماعي، تجارت شما بيشتر سر زبان هاي مي افتد. رسانه هاي اجتماعي شما را قادر مي سازند تا با مشتريان علاقه مندي در ارتباط باشيد و از واكنش ها و بازخوردهايي كه ارائه مي دارند، درس بگيريد. توصيه مي شود كه خيلي در اين زمينه اغراق نكنيد، تنها به مشتريان مورد نظر خود دقت كنيد و هر آن جا كه حضور دارند، برويد.

كمپين هاي فراگير
اين نوع كميپن ها در جايي روي مي دهند كه شيوع و توزيع بي سابقه از يك پروژه بازاريابي براي ديگر مخاطبين اتفاق بي افتد. اما تجارت خود را مجبور به فراگير شدن اين چنيني نكنيد، زيرا براي مشهوريت تجارت تان ريسك و خطراتي را در بر دارد، جايي كه پيام هاي اشتباهي ممكن است توسط مخاطبين برداشت و درك شود.

شما مي توانيد از ابزارهايي مانند SPROUT SOCIAL، SPRINKLR و يا HOOTSUITE استفاده نماييد كه بر بازخوردهاي رسانه اجتماعي شما مانند ديگر فعاليت هاي آنلاين، نظارت مي نمايد.

بهينه سازي موتورهاي جستجو يا مرورگرها
زماني كه يك بار بخش مربوط به رسانه اجتماعي تجارت خود را راه انداختيد، بايد اطمينان حاصل كنيد كه محتواهاي تان براي مرورگرها بهينه سازي شده است. گوگل اخيرا به موتور جستجو رهبر و پيشرو تبديل شده است و مشتريان با استفاده از سوالات، كلمات كليدي و حتي كلمات داراي غلط املايي، به جستجو مي پردازند.

ساخت مقالاتي كه كاربردي و شگفت انگيز بوده و داراي كلمات كليدي مهم و مفيدي است مي تواند باعث شود تا تجارت ها رتبه بندي يا سئو و بهينه سازي بالايي را از گوگل به دست بياورند. كار كردن با يك موسسه بازاريابي تجاري مشهور و محبوب مي تواند شما را قارد سازد تا به اين سطح بالاي سئو و بهينه سازي سايت خود دست يابيد و اطمينان حاصل كنيد كه سايت و يا تجارت شما در صدر نتايج جستجوي گوگل در ميان هزاران حرفه مشابه قرار دارد.

سعي نكنيد كه مقالات خود را با كلمات كليدي بسيار زياد شلوغ كنيد، كيفيت بسيار مهم است و بايد اطمينان يابيد كه كه مقالات شما از كيفيت بالايي برخوردار است كه همين امر رتبه بندي سايت تجاري تان را در موتور جستجو گوگل بالا مي برد.

براي طراحي سايت اصفهان روي كمپين خود نظارت داشته باشيد
بعد از اين كه برنامه ريزي كرديد و آن را اجرا نموديد، بايد بتوانيد روي كميپن بازاريابي آنلاين خود نظارت داشته باشيد. نرم افزارهاي نظارتي متعددي وجود دارد كه شما مي توانيد از آن ها استفاده كنيد كه به شما اجازه مي دهند تا نتايج خود را تست و بررسي كرده و مشاهده نماييد. در ميان نظارت كنندگان بزرگ مي توان به GOOGLE ANALYTICS اشاره كرد كه شما مي توانيد به راحتي از طريق اكانت ايميل گوگل، به آن دسترسي داشته باشيد.

با GOOGLE ANALYTICS، شما جزئياتي را در ارتباط با آمارهاي ترافيكي وب سايت، منابع اين ترافيك ها و ارزيابي ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان سايت و فروش ها را به دست خواهيد آورد. اين امر مي تواند داده هايي را در ازاي هر كليك روي تبليغات، شبكه هاي اجتماعي و هم چنين نظارت بر HTTP REFERRER در ديگر موتورهاي جتسجو نيز ارائه دهد.

نظارت بر اجراي تجارت شما در هر يك از استراتژي هاي آنلاين شما مي تواند اين آگاهي را به شما بدهيد كه كدام مورد مي تواند بازگشت سود از سرمايه بالايي را براي شما به ارمغان بياورد. به عبارت ديگر، شما مي توانيد به اين موضوع مهم دست يابيد كه استراتژي شما به خوبي كار مي كند و تكرار مي شود و به بهبود خود ادامه مي دهد.

زماني كه تمامي موارد گفته شده انجام شود، بازاريابي ديجيتالي تماما در ارتباط با فروش محصولات و سرويس هاي تان مي باشد. اگر شما نمي توانيد هيچ فروشي را به دست بياوريد، شما بايد استفاده از بازارياي اتوماسيون محصولات را نيز مورد ملاحضه قرار دهيد كه شما را قادر مي سازد تا مقايسه هايي را انجام دهيد و موفقيت كمپين تجاري و بازاريابي خود را تضمين نماييد.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كنيد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 19

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 65
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 56
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 2605
  • بازدید سال : 5277
  • بازدید کلی : 1971968
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی