loading...

سارين وب ديزاين

طراحي انواع سايت هاي اختصاصي

بازدید : 476
11 زمان : 1399:2

بازاريابي ديجيتالي برجسته ترين بخش مجموعه بازاريابي امروزي و معاصر است و تاثيرگذاران رسانه اجتماعي يك بخش ضروري از اين مجموعه محسوب مي شوند. اگر ارتباط قدرتمندي را با تاثيرگذاران برند خود برقرار كنيد، مي توانيد انتظار منفعت ها و سودهاي جدي باشيد. در ادامه اين مقاله از طراحي سايت را از دست ندهيد تا به شما بگوييم چگونه اين كار را انجام دهيد.

اول از همه، افراد بيشتري محتواها و محصولات و يا سرويس هاي تان را مي بينند
دوم، بيشتر آن ها وب سايت شما را بررسي خواهند كرد و از اين رو ميزان مخاطبين سايت تان افزايش مي يابد.
و سوم، تاثيرگذاران مباحث آنلايني را درباره شما و كارتان راه مي اندازند و از اين رو قدرت حرفه اي تان در ميان مخاطبين مورد نظر افزوده مي شود.
براي مثال، شركت تشك فروشي به نام LEESA همكاري را با يك شركت تاثيرگذار به نام SLEEPOPOLIS ايجاد كرد تا مرورهايي را براي تشك هاي ساخت خود از جانب مشتريان به دست آورد. اين يك مثال عالي از چگونگي اين است كه يك مرور آنلاين بي طرفانه مي تواند شناخت برند را در ميان مخاطبين مورد هدف افزايش دهد.

تاثيرگذاران بسياري در هر صنعت و حرفه وجود دارند، اما شما مي توانيد آن ها را به دو گروه مختلف و مجزا تقسيم كنيد:

سازنده محتوا: اين افراد بيشتر وبلاگ نويساني هستند كه به طور مداوم محتواهاي با كيفيتي را انتشار مي دهند تا فالوورهاي جديدي را به دست آورند.
رهبران و پيشروان صنعت: اين گروه متعلق به متخصصاني است كه مهارت ها و تخصص شان در تجارت هاي واقعي اثبات شده است.

تاثيرگذاران ارزش شان را مي دانند، از اين رو اغلب دسترسي به اين گونه افراد آسان نيست. اما اگر قادر باشيد اين مورد را به خوبي اداره كنيد، مي توانيد مزيت ها و منفعت هاي طولاني مدتي را شاهد باشيد.

7 دليل كه چرا تاثيرگذاران شما را ناديده مي گيرند:

در صورتي كه از روش صحيحي استفاده كنيد و به افراد تاثيرگذار محتواهاي عالي و يا انگيزه هاي شگفت انگيزي را ارائه دهيد، دسترسي به آن ها آسان مي شود. در چنين پديده هايي، تاثيرگذاران خوش حال مي شوند تا پست هاي شما را به اشتراك بگذارند، زيرا به طور مثال يكي عده از آن ها مي خواهد تا محتواهاي با كيفيت تري را منتشر كنند. اين يك وضعيت و شرايط برنده براي هر دو طرف مي باشد، زيرا شما در مقابل نيز فالوورهاي بسياري را به دست مي آوريد.

در هر صورت، بيشتر سازندگان محتوا هم چنان بيشتر بيشتر از هميشه با مخالفت هايي رو به رو مي شوند. اگر احساس مي كنيد كه در اين دسته قرار داريد، بايد از خود بپرسيد كه من در كجا اشتباهاتي را مرتكب شدم؟ چرا آن ها به محصولات و يا محتواهاي مفهومي و كاربردي من توجه نمي كنند؟

بياييد اين گونه بگوييم كه شما مطمئن هستيد كه محتواهاي تان بسيار عالي است، از اين رو مشكل شايد در جاي ديگري باشد.

1.شما ارتباطات تان را شخصي سازي نمي كنيد طراحي سايت اصفهان
بيشتر سازندگان محتوا در نظر دارند تا يك نمونه و الگوي ارتباطي را مانند ايميل و يا پيام مسقيم بسازند و آن را براي تمامي تاثيرگذاران مد نظر خود بفرستند. اما اين مورد نمي تواند اشتباه باشد.

اين سيستم در واقع سريع است، اما هيچ چيز بخصوص و ويژه اي را در ارتباط با تاثيرگذاران شبكه اجتماعي نمي گويد. اين نقطه عطف ماجرا است، زيرا تاثيرگذاران با مهارت هميشه زماني كه شما محتواهايي را به افرادي ارائه مي داريد و يا مواردي را به فروش مي رسانيد، توجه مي كنند.

راه حل سريع:

عجله نكنيد و زمان هايي را به آناليز هر فرد تاثيرگذار اختصاص دهيد. در اين جا گفته بازارياب ديجيتالي به نام RUBY SMITH در BEST ESSAY وجود دارد:

"شما بايد توضيح دهيد كه چرا كار آن ها را مي ستاييد و چه چيزي باعث شده است تا اين فرد در ميان رقيبان خود برجسته ديده شود. به طور هم زمان، شما بايد بخشي از محتواهاي خود را كه واقعا با سبك و علايق تاثيرگذاران مورد نظر شما مطابقت دارد، ارائه كنيد."

با انجام اين كار، شما اثبات مي كنيد كه اين فرد واقعا براي شما كاربرد دارد. شما احترام و قدرداني تان را براي كاري كه تاثيرگذاران انجام مي دهند، نشان مي دهيد كه قوي ترين مباني و اصول پايه براي يك همكاري دو جانبه است.

شما خود را به خوبي و به طور متناسبي معرفي نمي كنيد طراحي سايت اصفهان
تاثيرگذاران اجتماعي، پيام هاي ارتباطي و همكاري بسياري را دريافت مي كنند كه براي افرادي كه سعي در نزديك تر شدن به آن ها دارند، بسيار مشكل است. در كنار اين موضوع، تاثيرگذاران بيشتر كار خود را به تنهايي انجام مي دهند و خيلي براي شان سخت نيست كه ايميل شما را از دست بدهند. شما نياز به يك تاثير فوري داريد تا به تاثيرگذار مورد نظر خود نزديك شويد.

راه حل سريع:

يك ايميل همكاري و ارتباطي بسيار عالي را بنويسيد و از آن به عنوان يك ابزار پنهاني در استراتژي بازاريابي فرد تاثيرگذار مد نظر خود استفاده كنيد. در اين جا كاري كه نياز داريد انجام دهيد را براي تان آورده ايم:

يك تيتر بسيار جذاب را بنويسيد و سعي نكنيد تا آن را به صورت كلي خسته كننده نمايان نماييد.
پيام هاي صريح و كوتاهي را بنويسيد. همه چيز را در پاراگراف هاي كوتاهي توضيح دهيد، و زبان آن را ساده و مستقيم نگاه داريد.
به 5 سوال رايج پاسخ دهيد. اجازه دهيد تا تاثيرگذار بداند كه چه كسي، چه چيزي، در كجا، در چه زمان و چرا و چگونه اين كار را انجام مي دهد. اين موارد نبايد بيش از چند جمله به طول بي انجامد، اما دريافت كننده همه چيز را متوجه مي شود.

نقطه كليدي توضيح همه چيز به صورت خلاصه است. بنويسيد كه چرا شما به خوبي با اين تاثيرگذار مطابقت داريد. به اين ترتيب متوجه مي شويد كه هرگز مورد چشم پوشي قرار نمي گيريد.

در ادامه يك نمونه از اين پيام و ايميل هاي ارتباطي و همكاري را براي تان آورده ايم:

شما در مكان هاي صحيحي به دنبال تاثيرگذاران نمي باشيد
شما احتمالا حوزه و صنعت فعاليت خود را به خوبي مي شناسيد. در هر صورت اين مورد به اين معنا نيست كه شما تمامي تاثيرگذاراني كه براي شما و محصولات و يا محتواهاي تان مناسب مي باشند را مي شناسيد. بسته به بودجه اي كه داريد، هدف گذاري براي افراد بنام و بزرگ هميشه نمي تواند باعث پيشرفت شما شود، هميشه از مقياس اندك شروع كنيد و پيش رويد.

زماني كه به افراد نادرست و ناصحيحي برخورد مي كنيد، شما در حقيقت زمان خود و حتي زمان آن ها را هدر مي دهيد، به اين دليل، شما بايد سعي كنيد تنها به تاثيرگذاراني نزديك شويد كه مستقيما به محصولات و محتواهاي تان علاقه دارند.

راه حل سريع:

رهبران و پيشرواني را در صنعت خود بيابيد كه مي توانند محصولات و محتواهاي تان را به مخاطبين مد نظرتان معرفي كنند و در معرض ديد آن ها بگذارند. اين مود در ارتباط با شمار و اعداد نيست، بلكه در ارتباط با كيفيت مخاطبين و فالوورهاي است كه از طريق بازاريابي اين افراد تاثيرگذار به دست مي آوريد.

تحقيقاتي را انجام دهيد و به دنبال تاثيرگذاراني باشيد كه سبك يكساني را با شما توسعه مي دهند و مخاطبين مد نظر مشابه اي را جذب مي نمايند. زماني كه يك بار اين كار را انجام داديد، شما مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه تاثيرگذاران، ايميل هاي همكاري شما را ناديده نخواهند گرفت.

SMART TRIKE به ما يك مثال عالي در اين زمينه ارائه مي دارد. اين شركت مي خواهد تا به مادرهاي بالاي 40 سال نزديك شود كه كودكاني حدود يك سال دارند. براي انجام اين كار، SAMART TRIKE باتاثيرگذاران و والدين مشهور و شناخته شده اي كار مي كند كه مي توانند اين پيام را به هم سالان خود برسانند. نتيجه عالي و ممتاز بود- SMART TRIKE به حجم بالاي ترافيك و مخاطبين براي وب سايت خود دست يافت و ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان سايت و تجارت خود را افزايش داد.

شما موارد بسيار زيادي را از تاثيرگذاران مي پرسيد و يا اين همكاري را براي آن ها سخت مي سازيد
اگر يك تاثيرگذار مي توانست ميزان زمان قابل توجه اي را تنها به خواندن، آناليز كردن و ارائه كامنت و نظرات درباره محصولات و محتواهاهاي تان صرف كند، واقعا همه چيز عالي مي شد. متاسفانه، اين موضوع هيچ گاه واقعيت ندارد، زيرا تاثيرگذاران موارد بسياري را با وجود و بدون وجود شما در ذهن خود دارند.

آن ها بايد محتواهاي خود را نيز بسازند، از اين رو عملكرد هاي اضافه شما بايد به اندازه اي جذاب باشند كه بتوانيد آن ها را متقاعد نماييد كه به شما و خواسته هاي تان توجه كنند. اگر موارد بسياري را از آن ها بخواهيد و يا بپرسيد، باعث مي شويد كه كاملا خسته شوند و نخواهند كاري براي شما انجام دهند.

راه حل سريع:

وظيفه شما اين است كه تا جايي كه مي توانيد، بار مسئوليت را از دوش تاثيرگذاران برداريد. اين امر بيش از چند كليك به طول نمي انجامد، از اين رو نمي تواند كار بسيار سختي به نظر بيايد.

اگر شما فكر مي كنيد كه آناليز تمام وقت داده ها و محتواهاي تان مورد نياز است، بهتر است نسخه خود را پيش نويس كنيد تا در زمان تاثيرگذاران صرفه جويي به عمل آوريد. اگر پست هاي شما خوب باشند، تاثير گذاران به هيچ كمكي از جانب شما فكر نمي كنند و از اين رو، هر دو از تلاش هاي تان نهايت استفاده را مي بريد.

شما از كانال هاي ارتباطي نادرستي به كار مي بريد
ايميل ها و شبكه هاي رسانه اجتماعي رايج ترين ابزارهاي ارتباطي مي باشند، اما ديگر كانال هايي نيز وجود دارند تا با يك تاثيرگذار ارتباط يابيد. اگر فكر مي كنيد كه از جانب آن ها پاسخي را ديافت نمي كنيد، شايد از راه ها و كانال هاي ارتباطي ناصحيحي به كار مي بريد.

گاهي اوقات ايميل شما بايد در ميان صدها پيام در صندوق ورودي تاثيرگذران متمايز ديده شود، در غير اين صورت آن ها به شما توجه اي نمي كنند. همين مورد در ارتباط با رسانه هاي اجتماعي نيز صدق مي كند- با وجود هزاران چت هاي شخصي و تجاري، پيام شما نبايد هيچ گاه در ميان اين جمعيت گم شود. به اين دليل است كه شما بايد روش مختلفي را در برخي موارد و شرايط به كار ببريد.

راه حل سريع: در طراحي سايت اصفهان

تاثيرگذاران جدي و متخصص داراي وب سايت هايي با جزئيات تماس مي باشند. اين كانال براي ارتباطات حرفه اي مي باشد. از اين رو فراموش نكنيد آن سايت ها و اطلاعات تماس را چك كرده و پيام هايي را بخوانيد. از طرفي ديگر، تاثيرگذاران ممكن است تنها در يك يا دو شبكه اجتماعي حضور داشته باشند، از اين رو شما بايد بتوانيد تحقيقاتي را اجرا كنيد تا ياد بگيريد كه آن ها بيشتر در كدام رسانه هاي اجتماعي حضور دارند.

در هر شرايطي، هدف اصلي اين است كه يك رسانه ارتباطي را بيابيد كه مي دانيد مي تواند احتمال دستيابي به تاثيرگذاران را به طور موفقيت آميزي افزايش دهد.

شما در قالب يك انسان رفتار و عمل نمي كنيد
تاثيرگذاران اجتماعي مانند شما حرفه اي هستند و مي دانند كاري كه شما انجام مي دهيد، يك نوع تجارت است. در هر صورت، اين موضوع به اين معنا نيست كه بايد افرادي را به صورت تصادفي انتخاب كنيد و درخواست تان را براي شان بفرستيد.

اگر محتوا و پيام ها شما به نظر مانند يك ايميل spam مي آيد، تاثيرگذاران متوجه مي شوند كه شما با آن ها مانند ديگر افراد در بازايابي ديجيتالي رفتار مي كنيد. و مطمئن باشيد كه اين روش قابل قبول نيست.

راه حل سريع:

بله همه اين موارد در ارتباط با تجارت است. اما به اين معنا نيست كه ارتباطات تان بايد خسته كننده و دلسرد كننده و به درو از هيجان باشد. برعكس، شما بايد تلاش كنيد تا ارتباط قدرتمند تري را با افراد تاثيرگذار ايجاد كنيد و آن ها را متقاعد نماييد تا زمان و تلاش شان را صرف اين همكاري دو جانبه كنند.

مانند يك انسان واقعي عمل كنيد و شخصيت تان را در معرض نمايش بگذاريد. بعد از تمامي اين موارد، مردم ترجيح مي دهند تا تجارت هايي را با افرد حيرت انگيز و شگفت انگيز انجام دهند تا يك مخاطبي كه به نظر رباتي و ديجيتالي مي آيد.

شما فراموش مي كنيد تا در پيام دعوت به همكاري خود يك عامل دعوت به عمل را قرار دهيد.
با تمام مواردي كه تا به اين جا مشاهده كرده ايد، ممكن است اندكي گيج و سردرگم شده باشيد. دسترسي به تاثيرگذاران بسيار سخت و زمان بر است كه دقيقا دليل اين است كه سازندگان محتوا يك مورد مهمي را از ياد مي برند: قرار دادن عامل دعوت به عمل در ايميل ها و پيام هاي همكاري.

اين مورد به اين ترتيب پيش مي رود- شما يك مقاله و يا درخواستي را براي تاثيرگذاران مورد نظر خود ارسال مي كنيد، آن ها از محتواهاي شما خوششان مي آيد، اما نمي دانند كه بايد با آن چه كار كنند. دليل اين مورد نيز ساده است- شما به آن ها نمي گوييد كه بايد بعد از خواندن چه كاري انجام دهند.

راه حل سريع:

شما بايد يك دكمه و يا عامل دعوت به عملي را در پيام هاي تان قرار دهيد. صادق و رو راست باشيد، اما نبايد چيزي را تحميل كنيد. تنها درخواست كنيد كه پست تان را هر جا كه ملاحظه مي كنند امكان پذير و عالي است، قرار دهند. اجازه دهيد تا دكمه يا لينك دعوت به عمل شما چشمگير بوده و در ميان متن ها پايدار ديده شود، و به تاثيرگذاران خود اجاره دهيد تا باقي كارها را براي تان انجام دهند.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كنيد .

بازاريابي ديجيتالي برجسته ترين بخش مجموعه بازاريابي امروزي و معاصر است و تاثيرگذاران رسانه اجتماعي يك بخش ضروري از اين مجموعه محسوب مي شوند. اگر ارتباط قدرتمندي را با تاثيرگذاران برند خود برقرار كنيد، مي توانيد انتظار منفعت ها و سودهاي جدي باشيد. در ادامه اين مقاله از طراحي سايت را از دست ندهيد تا به شما بگوييم چگونه اين كار را انجام دهيد.

اول از همه، افراد بيشتري محتواها و محصولات و يا سرويس هاي تان را مي بينند
دوم، بيشتر آن ها وب سايت شما را بررسي خواهند كرد و از اين رو ميزان مخاطبين سايت تان افزايش مي يابد.
و سوم، تاثيرگذاران مباحث آنلايني را درباره شما و كارتان راه مي اندازند و از اين رو قدرت حرفه اي تان در ميان مخاطبين مورد نظر افزوده مي شود.
براي مثال، شركت تشك فروشي به نام LEESA همكاري را با يك شركت تاثيرگذار به نام SLEEPOPOLIS ايجاد كرد تا مرورهايي را براي تشك هاي ساخت خود از جانب مشتريان به دست آورد. اين يك مثال عالي از چگونگي اين است كه يك مرور آنلاين بي طرفانه مي تواند شناخت برند را در ميان مخاطبين مورد هدف افزايش دهد.

تاثيرگذاران بسياري در هر صنعت و حرفه وجود دارند، اما شما مي توانيد آن ها را به دو گروه مختلف و مجزا تقسيم كنيد:

سازنده محتوا: اين افراد بيشتر وبلاگ نويساني هستند كه به طور مداوم محتواهاي با كيفيتي را انتشار مي دهند تا فالوورهاي جديدي را به دست آورند.
رهبران و پيشروان صنعت: اين گروه متعلق به متخصصاني است كه مهارت ها و تخصص شان در تجارت هاي واقعي اثبات شده است.

تاثيرگذاران ارزش شان را مي دانند، از اين رو اغلب دسترسي به اين گونه افراد آسان نيست. اما اگر قادر باشيد اين مورد را به خوبي اداره كنيد، مي توانيد مزيت ها و منفعت هاي طولاني مدتي را شاهد باشيد.

7 دليل كه چرا تاثيرگذاران شما را ناديده مي گيرند:

در صورتي كه از روش صحيحي استفاده كنيد و به افراد تاثيرگذار محتواهاي عالي و يا انگيزه هاي شگفت انگيزي را ارائه دهيد، دسترسي به آن ها آسان مي شود. در چنين پديده هايي، تاثيرگذاران خوش حال مي شوند تا پست هاي شما را به اشتراك بگذارند، زيرا به طور مثال يكي عده از آن ها مي خواهد تا محتواهاي با كيفيت تري را منتشر كنند. اين يك وضعيت و شرايط برنده براي هر دو طرف مي باشد، زيرا شما در مقابل نيز فالوورهاي بسياري را به دست مي آوريد.

در هر صورت، بيشتر سازندگان محتوا هم چنان بيشتر بيشتر از هميشه با مخالفت هايي رو به رو مي شوند. اگر احساس مي كنيد كه در اين دسته قرار داريد، بايد از خود بپرسيد كه من در كجا اشتباهاتي را مرتكب شدم؟ چرا آن ها به محصولات و يا محتواهاي مفهومي و كاربردي من توجه نمي كنند؟

بياييد اين گونه بگوييم كه شما مطمئن هستيد كه محتواهاي تان بسيار عالي است، از اين رو مشكل شايد در جاي ديگري باشد.

1.شما ارتباطات تان را شخصي سازي نمي كنيد طراحي سايت اصفهان
بيشتر سازندگان محتوا در نظر دارند تا يك نمونه و الگوي ارتباطي را مانند ايميل و يا پيام مسقيم بسازند و آن را براي تمامي تاثيرگذاران مد نظر خود بفرستند. اما اين مورد نمي تواند اشتباه باشد.

اين سيستم در واقع سريع است، اما هيچ چيز بخصوص و ويژه اي را در ارتباط با تاثيرگذاران شبكه اجتماعي نمي گويد. اين نقطه عطف ماجرا است، زيرا تاثيرگذاران با مهارت هميشه زماني كه شما محتواهايي را به افرادي ارائه مي داريد و يا مواردي را به فروش مي رسانيد، توجه مي كنند.

راه حل سريع:

عجله نكنيد و زمان هايي را به آناليز هر فرد تاثيرگذار اختصاص دهيد. در اين جا گفته بازارياب ديجيتالي به نام RUBY SMITH در BEST ESSAY وجود دارد:

"شما بايد توضيح دهيد كه چرا كار آن ها را مي ستاييد و چه چيزي باعث شده است تا اين فرد در ميان رقيبان خود برجسته ديده شود. به طور هم زمان، شما بايد بخشي از محتواهاي خود را كه واقعا با سبك و علايق تاثيرگذاران مورد نظر شما مطابقت دارد، ارائه كنيد."

با انجام اين كار، شما اثبات مي كنيد كه اين فرد واقعا براي شما كاربرد دارد. شما احترام و قدرداني تان را براي كاري كه تاثيرگذاران انجام مي دهند، نشان مي دهيد كه قوي ترين مباني و اصول پايه براي يك همكاري دو جانبه است.

شما خود را به خوبي و به طور متناسبي معرفي نمي كنيد طراحي سايت اصفهان
تاثيرگذاران اجتماعي، پيام هاي ارتباطي و همكاري بسياري را دريافت مي كنند كه براي افرادي كه سعي در نزديك تر شدن به آن ها دارند، بسيار مشكل است. در كنار اين موضوع، تاثيرگذاران بيشتر كار خود را به تنهايي انجام مي دهند و خيلي براي شان سخت نيست كه ايميل شما را از دست بدهند. شما نياز به يك تاثير فوري داريد تا به تاثيرگذار مورد نظر خود نزديك شويد.

راه حل سريع:

يك ايميل همكاري و ارتباطي بسيار عالي را بنويسيد و از آن به عنوان يك ابزار پنهاني در استراتژي بازاريابي فرد تاثيرگذار مد نظر خود استفاده كنيد. در اين جا كاري كه نياز داريد انجام دهيد را براي تان آورده ايم:

يك تيتر بسيار جذاب را بنويسيد و سعي نكنيد تا آن را به صورت كلي خسته كننده نمايان نماييد.
پيام هاي صريح و كوتاهي را بنويسيد. همه چيز را در پاراگراف هاي كوتاهي توضيح دهيد، و زبان آن را ساده و مستقيم نگاه داريد.
به 5 سوال رايج پاسخ دهيد. اجازه دهيد تا تاثيرگذار بداند كه چه كسي، چه چيزي، در كجا، در چه زمان و چرا و چگونه اين كار را انجام مي دهد. اين موارد نبايد بيش از چند جمله به طول بي انجامد، اما دريافت كننده همه چيز را متوجه مي شود.

نقطه كليدي توضيح همه چيز به صورت خلاصه است. بنويسيد كه چرا شما به خوبي با اين تاثيرگذار مطابقت داريد. به اين ترتيب متوجه مي شويد كه هرگز مورد چشم پوشي قرار نمي گيريد.

در ادامه يك نمونه از اين پيام و ايميل هاي ارتباطي و همكاري را براي تان آورده ايم:

شما در مكان هاي صحيحي به دنبال تاثيرگذاران نمي باشيد
شما احتمالا حوزه و صنعت فعاليت خود را به خوبي مي شناسيد. در هر صورت اين مورد به اين معنا نيست كه شما تمامي تاثيرگذاراني كه براي شما و محصولات و يا محتواهاي تان مناسب مي باشند را مي شناسيد. بسته به بودجه اي كه داريد، هدف گذاري براي افراد بنام و بزرگ هميشه نمي تواند باعث پيشرفت شما شود، هميشه از مقياس اندك شروع كنيد و پيش رويد.

زماني كه به افراد نادرست و ناصحيحي برخورد مي كنيد، شما در حقيقت زمان خود و حتي زمان آن ها را هدر مي دهيد، به اين دليل، شما بايد سعي كنيد تنها به تاثيرگذاراني نزديك شويد كه مستقيما به محصولات و محتواهاي تان علاقه دارند.

راه حل سريع:

رهبران و پيشرواني را در صنعت خود بيابيد كه مي توانند محصولات و محتواهاي تان را به مخاطبين مد نظرتان معرفي كنند و در معرض ديد آن ها بگذارند. اين مود در ارتباط با شمار و اعداد نيست، بلكه در ارتباط با كيفيت مخاطبين و فالوورهاي است كه از طريق بازاريابي اين افراد تاثيرگذار به دست مي آوريد.

تحقيقاتي را انجام دهيد و به دنبال تاثيرگذاراني باشيد كه سبك يكساني را با شما توسعه مي دهند و مخاطبين مد نظر مشابه اي را جذب مي نمايند. زماني كه يك بار اين كار را انجام داديد، شما مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه تاثيرگذاران، ايميل هاي همكاري شما را ناديده نخواهند گرفت.

SMART TRIKE به ما يك مثال عالي در اين زمينه ارائه مي دارد. اين شركت مي خواهد تا به مادرهاي بالاي 40 سال نزديك شود كه كودكاني حدود يك سال دارند. براي انجام اين كار، SAMART TRIKE باتاثيرگذاران و والدين مشهور و شناخته شده اي كار مي كند كه مي توانند اين پيام را به هم سالان خود برسانند. نتيجه عالي و ممتاز بود- SMART TRIKE به حجم بالاي ترافيك و مخاطبين براي وب سايت خود دست يافت و ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان سايت و تجارت خود را افزايش داد.

شما موارد بسيار زيادي را از تاثيرگذاران مي پرسيد و يا اين همكاري را براي آن ها سخت مي سازيد
اگر يك تاثيرگذار مي توانست ميزان زمان قابل توجه اي را تنها به خواندن، آناليز كردن و ارائه كامنت و نظرات درباره محصولات و محتواهاهاي تان صرف كند، واقعا همه چيز عالي مي شد. متاسفانه، اين موضوع هيچ گاه واقعيت ندارد، زيرا تاثيرگذاران موارد بسياري را با وجود و بدون وجود شما در ذهن خود دارند.

آن ها بايد محتواهاي خود را نيز بسازند، از اين رو عملكرد هاي اضافه شما بايد به اندازه اي جذاب باشند كه بتوانيد آن ها را متقاعد نماييد كه به شما و خواسته هاي تان توجه كنند. اگر موارد بسياري را از آن ها بخواهيد و يا بپرسيد، باعث مي شويد كه كاملا خسته شوند و نخواهند كاري براي شما انجام دهند.

راه حل سريع:

وظيفه شما اين است كه تا جايي كه مي توانيد، بار مسئوليت را از دوش تاثيرگذاران برداريد. اين امر بيش از چند كليك به طول نمي انجامد، از اين رو نمي تواند كار بسيار سختي به نظر بيايد.

اگر شما فكر مي كنيد كه آناليز تمام وقت داده ها و محتواهاي تان مورد نياز است، بهتر است نسخه خود را پيش نويس كنيد تا در زمان تاثيرگذاران صرفه جويي به عمل آوريد. اگر پست هاي شما خوب باشند، تاثير گذاران به هيچ كمكي از جانب شما فكر نمي كنند و از اين رو، هر دو از تلاش هاي تان نهايت استفاده را مي بريد.

شما از كانال هاي ارتباطي نادرستي به كار مي بريد
ايميل ها و شبكه هاي رسانه اجتماعي رايج ترين ابزارهاي ارتباطي مي باشند، اما ديگر كانال هايي نيز وجود دارند تا با يك تاثيرگذار ارتباط يابيد. اگر فكر مي كنيد كه از جانب آن ها پاسخي را ديافت نمي كنيد، شايد از راه ها و كانال هاي ارتباطي ناصحيحي به كار مي بريد.

گاهي اوقات ايميل شما بايد در ميان صدها پيام در صندوق ورودي تاثيرگذران متمايز ديده شود، در غير اين صورت آن ها به شما توجه اي نمي كنند. همين مورد در ارتباط با رسانه هاي اجتماعي نيز صدق مي كند- با وجود هزاران چت هاي شخصي و تجاري، پيام شما نبايد هيچ گاه در ميان اين جمعيت گم شود. به اين دليل است كه شما بايد روش مختلفي را در برخي موارد و شرايط به كار ببريد.

راه حل سريع: در طراحي سايت اصفهان

تاثيرگذاران جدي و متخصص داراي وب سايت هايي با جزئيات تماس مي باشند. اين كانال براي ارتباطات حرفه اي مي باشد. از اين رو فراموش نكنيد آن سايت ها و اطلاعات تماس را چك كرده و پيام هايي را بخوانيد. از طرفي ديگر، تاثيرگذاران ممكن است تنها در يك يا دو شبكه اجتماعي حضور داشته باشند، از اين رو شما بايد بتوانيد تحقيقاتي را اجرا كنيد تا ياد بگيريد كه آن ها بيشتر در كدام رسانه هاي اجتماعي حضور دارند.

در هر شرايطي، هدف اصلي اين است كه يك رسانه ارتباطي را بيابيد كه مي دانيد مي تواند احتمال دستيابي به تاثيرگذاران را به طور موفقيت آميزي افزايش دهد.

شما در قالب يك انسان رفتار و عمل نمي كنيد
تاثيرگذاران اجتماعي مانند شما حرفه اي هستند و مي دانند كاري كه شما انجام مي دهيد، يك نوع تجارت است. در هر صورت، اين موضوع به اين معنا نيست كه بايد افرادي را به صورت تصادفي انتخاب كنيد و درخواست تان را براي شان بفرستيد.

اگر محتوا و پيام ها شما به نظر مانند يك ايميل spam مي آيد، تاثيرگذاران متوجه مي شوند كه شما با آن ها مانند ديگر افراد در بازايابي ديجيتالي رفتار مي كنيد. و مطمئن باشيد كه اين روش قابل قبول نيست.

راه حل سريع:

بله همه اين موارد در ارتباط با تجارت است. اما به اين معنا نيست كه ارتباطات تان بايد خسته كننده و دلسرد كننده و به درو از هيجان باشد. برعكس، شما بايد تلاش كنيد تا ارتباط قدرتمند تري را با افراد تاثيرگذار ايجاد كنيد و آن ها را متقاعد نماييد تا زمان و تلاش شان را صرف اين همكاري دو جانبه كنند.

مانند يك انسان واقعي عمل كنيد و شخصيت تان را در معرض نمايش بگذاريد. بعد از تمامي اين موارد، مردم ترجيح مي دهند تا تجارت هايي را با افرد حيرت انگيز و شگفت انگيز انجام دهند تا يك مخاطبي كه به نظر رباتي و ديجيتالي مي آيد.

شما فراموش مي كنيد تا در پيام دعوت به همكاري خود يك عامل دعوت به عمل را قرار دهيد.
با تمام مواردي كه تا به اين جا مشاهده كرده ايد، ممكن است اندكي گيج و سردرگم شده باشيد. دسترسي به تاثيرگذاران بسيار سخت و زمان بر است كه دقيقا دليل اين است كه سازندگان محتوا يك مورد مهمي را از ياد مي برند: قرار دادن عامل دعوت به عمل در ايميل ها و پيام هاي همكاري.

اين مورد به اين ترتيب پيش مي رود- شما يك مقاله و يا درخواستي را براي تاثيرگذاران مورد نظر خود ارسال مي كنيد، آن ها از محتواهاي شما خوششان مي آيد، اما نمي دانند كه بايد با آن چه كار كنند. دليل اين مورد نيز ساده است- شما به آن ها نمي گوييد كه بايد بعد از خواندن چه كاري انجام دهند.

راه حل سريع:

شما بايد يك دكمه و يا عامل دعوت به عملي را در پيام هاي تان قرار دهيد. صادق و رو راست باشيد، اما نبايد چيزي را تحميل كنيد. تنها درخواست كنيد كه پست تان را هر جا كه ملاحظه مي كنند امكان پذير و عالي است، قرار دهند. اجازه دهيد تا دكمه يا لينك دعوت به عمل شما چشمگير بوده و در ميان متن ها پايدار ديده شود، و به تاثيرگذاران خود اجاره دهيد تا باقي كارها را براي تان انجام دهند.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كنيد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 19

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 86
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 56
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 2626
  • بازدید سال : 5298
  • بازدید کلی : 1971989
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی