loading...

سارين وب ديزاين

بازاريابان از اين نقشه و يا دستورالعمل كمك مي گيرند تا بتوانند به اين وسيله مشتريان را به طراحي سايت و يا محصول و يا به طور كلي به كسب و كار جلب نمايند. قسمت

بازدید : 477
11 زمان : 1399:2

در طراحي سايت پيش مي آيد كه بخواهيد تغييراتي را اعمال كنيد . اما اين تغييرات با برنامه ريزي قبلي و البته الگو هاي آن در طراحي سايت بايد انجام شود .

بازاريابان از اين نقشه و يا دستورالعمل كمك مي گيرند تا بتوانند به اين وسيله مشتريان را به طراحي سايت و يا محصول و يا به طور كلي به كسب و كار جلب نمايند. قسمت ارائه سرويس دهي به مشتريان نيز از اين نقشه و دستورالعمل ها كمك مي گيرند تا اطمينان حاصل نمايند كه مشتريان به خوبي مي توانند از سرويس و يا محصول مورد نظر استفاده نمايند. و هم چنين برنامه نويسان طراحي سايت و يا محصول نيز اين مورد را براي جمع آوري منابع به منظور سرعت قسمتي به روند برنامه نويسي آينده، به كار مي برند.

هنگامي كه در اين باره با BRUCE صحبت مي كردم، او به من كلمه اي گفت كه دنياي مرا تغيير داد: الگو ها و يا قالب ها. الگوهاي طراحي جايگزيني براي مهيا نمودن ويژگي ها و تجهيزات در طراحي سايت و يا يك محصول هستند. يا به عبارت ديگر، به جاي اين كه گروه طراحي بخواهد ويژگي يا تجهيزاتي را در طراحي براي مشتريان و مشكلات شان مهيا كند، به وسيله اين الگوها مشكل مشتريان را حل مي نمايد.

الگوهاي طراحي سايت براي حل كردن مشكل ها هستند، نه ايجاد ويژگي ها
يكي از ويژگي هاي نقشه و يا دستورالعمل هاي طراحي اين است كه مشتري به وسيله آن ها در مي يابد كه به چه نحوي از طراحي سايت و يا محصول استفاده كند.

BRUCE در الگوي خود روي اين قضيه تحقيق مي كند كه به چه دليلي مشتريان به اين داده ها و دستورالعمل ها نياز دارند. به چه ميزان اين موراد زندگي آن ها را آسان تر مي كند؟ به چه نحوي از اين طريق نيازهاي خود را برطرف مي سازند؟ مخاطبان چه مشكلاتي را از اين طريق حل مي نمايند؟


آخرين سوال خيلي جالب است. با درك مخاطبان از نحوه استفاده از يك محصول و يا حتي يك طراحي سايت مي توان مشكلاتي را در اين طراحي ها حل نمود و به اين ترتيب است كه گروه طراحي سايت و يا محصول به راهكار سازگاري دست مي يابد.

BRUCE مي گويد كه اين الگو، اعضاي گروه طراحي سايت و يا محصول را روي راهكار مناسبي فوكوس مي سازد كه احتمال دارد سبب موفقيت يك كسب و كار در آينده شود. هرچه گروه طراحي سايت به اين الگو و ايجاد دستورالعمل ها بيشتر تكيه كند، مشكلات مشتريان طراحي سايت و يا محصول راحت تر و مناسب حل خواهد شد و راهكار ها آسان تر يافت مي شوند.

هنگامي كه يكي گروه طراحي سايت و يا محصول درك درستي از يك مشكل داشته باشد، راهكار ها راحت تر يافت مي شوند. غالبا، مشكل عمده در نيافتن راهكار ها، ندارا بودن درك مناسب از مشكلات موجود است. هنگامي كه مشكل را ريشه يابي و درك كنيم، منابع بيشتري براي حل آن در اختيار داريم. و از همه پراهميت تر، به اين صورت اعضاي گروه طراحي سايت و يا محصول مي توانند بر مشكلات غلبه داشته باشند.

استراتژي فوكوس با مشتريان طراحي سايت و يا محصول
نقطه قابل توجه در ايده BRUCE اين بود كه، استراتژي به كار رفته در اين الگو بر مشتريان طراحي سايت و يا محصول و يا به طور كلي بر مشتريان يك كسب و كار فوكوس دارد. هنگامي كه شركت ها و كسب و كار ها راجع به ويژگي هاي محصول و سرويس هاي شان صحبت مي نمايند در واقع سعي دارند تا اين گونه بگويند: "به ما نگاه نماييد، به كاري كه ما انجام مي دهيم نگاه نماييد". وقتي هم كه اين شركت ها راجع به مشكل مشتريان خود صحبت مي نمايند، در واقع مي خواهند بگويند: "نگاه نماييد كه با چه كسب و كاري رو به رو هستيد، نگاه نماييد كه به چه نحوي به شما كمك خواهيم كرد."

در حالي كه يك شركت و يا كسب و كار مي خواهد در محصولات و سرويس هاي خود بيشترين ويژگي ها و تجهيزات را قرار دهد، مشكلات مشتريان نيز بايست به تبع آن كاهش پيدا كند، اما اگر يك مشكل بزرگي هست كه مشتريان بسياري با آن رو به رو هستند، راهكار اين مشكل قادر نيست با گذاشتن ويژگي ها و تجهيزات بيشتر در يك طراحي سايت و يا محصول حل گردد.

هنگامي كه گروه طراحي سايت و يا محصول قصد در رفع مشكل دارند، به اين معني است كه در اين طراحي سايت و يا محصول مي خواهند تغييرات شگرفي را به وجود آورند. هر يكي از اين تغييرات در حل مشكلات مشتريان سايت و يا محصول نقش بسزايي خواهد داشت.

براي طراحي محصول و يا طراحي وب سايت جديد، به 2 يا 3 مشكلي كه مخاطبان از پيش دارا بودند، توجه نماييد و در اين طراحي جديد اين مشكلات را رفع نماييد. هر كدام از تغييرات اعمال شده در طراحي سايت و يا محصول اگر موثر واقع نشود، بايست از روند حذف شود.

به طور مثال، خيلي از ويژگي ها و تجهيزات محصول هاي امروزي به منزله راهكار براي مشتريان مهيا مي شوند اما در واقع مشكل مشتري را حل نمي نمايند. اين مولفه هاي سبب مي شوند تا گروه طراحي سايت و يا محصول بيشتر به فكر فرو برود و روي راهكار هاي بهينه فوكوس داشته باشد.


تحقيقات كاربري طراحي سايت و يا محصول
اگر شما راجع به مشتريان طراحي سايت و يا محصول خود چيزي ندانيد، نمي توانيد به وسيله الگوي BRUCE مشكلات موجود را حل نماييد. براي اينكه مشتريان و مخاطبين كسب و كار خود را بشناسيم و به بينش هاي آن ها دست يابيم، تحقيق كردن راجع به آن ها الزامي است. مديران طراحي محصول و يا فروشگاه ساز نياز دارند تا مشتريان خود را بشناسند و بر آن ها نظارت داشته باشند و سعي دارند تا اهداف و خواسته هاي شان را در يابند.

اين تحقيقات روي خيلي از موردهاي راجع به مخاطبان فوكوس دارد، نظير نيازها، خواسته ها، بينش ها و غيره. تجزيه و تحليل كردن و ارزيابي مشكلات مختلف مشتريان، حالا راهي استاندارد براي نحوه ايجاد محصولات و سرويس هاي يك كسب و كار است. مشتريان بايست در هر مموضوعي از طراحي، در مركز توجه باشند و به منزله هدف عمده در نظر گرفته شوند.

توجه نكردن به رقيبان طراحي سايت
ديگر مزيت هاي حل كردن مشكلات مشتريان طراحي سايت و يا محصولات اين است كه از بازي و يا توجه با رقيبان خويش رها مي شويد. هم چنان كه اعضاي گروه طراحي سايت و يا محصول نيازهاي مشتريان خود را در يابند، توجه اي به اين كه رقيبان شان داراي چه موردهايي هستند، نمي نمايند.

تقريبا همواره، مشكلات پراهميت مشتريان يك كسب و كار به شيوه رقابتي حل نشده است. به اين خاطر كه شيوه هاي رقابتي سبب مي شوند تا توجه كسب و كار روي رقيبان معطوف شود، نه نيازها و خواسته هاي مشتريان.

هنگامي كه يك شركت و يا كسب و كار به اين درك برسد كه به وسيله الگوي BRUCE قادر است مشكلات خود را حل نمايد، ديگر توجه اي به رقيبان تجاري خود ندارد. آن ها با ارائه راهكار هاي خلاقانه مشكلات موجود را حل مي نمايند و در اين زمينه توجه نكردن به طرز فكر و بينش رقيبان خيلي اهميت دارد.

اين گروه هاي طراحي توجه اي به اين كه ديگران چه كاري انجام مي دهند، ندارند. اين مورد يكي از مزيت هايي است كه مي توان از اين الگو به دست آورد.

بازاريابي محصولات و يا سرويس هاي كسب و كار طراحي سايت
گروه بازاريابي هنگامي كه مي خواهد راجع به محصولات و سرويس هاي جديد كسب و كار خود صحبت كند، با يك مورد هميشگي رو به رو است: آن ها بايست ويژگي ها و تجهيزات محصولات و سرويس هاي كسب و كار را ارزيابي نمايند و از كليت آن ها روايت و شرحي زيبا مهيا نمايند تا از اين طريق بتوانند افراد را متقاعد به خريد آن ها نمايند.

در الگوي BRUCE ديگري نيازي به تركيب اين ويژگي ها و تجهيزات يك محصول يا سرويس براي ايجاد شرح و تفسير نيست، اين الگو موردهاي آماده اي را در اختيار اين بازاريابان مي گذارد تا به اين وسيله آن به بازاريابي محصولات شركت بپردازند. هنگامي كه بازاريابان هم باهوش باشند از اين مورد مي توانند به خوبي استفاده كرده و براي كسب و كار مزيت هايي را به همراه بياورند. به اين ترتيب است كه مي توانند درآمد كسب و كار را ارتقاء دهند و سبب موفقيت آن شوند.

توسعه طراحي سايت منسجم
قسمتي از حل نمودن مشكل مشتريان طراحي سايت و يا محصول اين است كه اطمينان حاصل كنيم كه با راهكار گزينشي، اين مشكل را بدتر نخواهيم ايجاد. با شناخت مشكل موجود به منزله نقطه شروع يك كار، گروه برنامه نويسي و طراحي سايت و يا محصول به خوبي قادر است كار را به نحو احسنت به سرانجام برساند.

با توجه به مشكل مشتري، گروه طراحي سايت به دنبال چندين راهكار مي گردد. گزينش مناسب ترين راهكار قادر است سبب ارتقاي كسب و كار شود. هنگامي كه مشكل مشتري معين و درك شود، روند طراحي آسان تر مي گردد. بدون توافق اعضاي گروه طراحي سايت و يا محصول بر سر راهكار معين، آن ها نمي توانند انعطاف پذيري داشته باشند و در حل كردن مشكل ضعف دارند.

به طور مثال، هنگامي كه گروه طراحي قصد دارد تا ويژگي هاي بسياري را در يك محصول به صورت اغراق آمير قرار دهد، مشكل عمده بروز مي كند كه با تعين هيچ راهكاري قادر نيست رفع گردد. به اين خاطر كه مشتري با پيچيدگي ها و ابهاماتي در اين محصول رور به رو مي شود كه حتي استفاده از آن محصول براي كاربر دشوار مي شود. در اين جا است كه گروه طراحي با راهكار هاي جزئي و ساده قادر نيست مشكل را حل كند. تنها راه اين قضيه اين است كه محصول را از پيچيدگي ها و ويژگي هاي اغراق اميز نجات دهد.

با الگوي BRUCE حالا ديگر اعضاي گروه طراحي سايت و يا محصول توانايي اين را دارند كه به هر راهكاري كه مشكل مشتري را بدتر مي كند، "نه" بگويند. براي موفق شدن در اين زمينه بايست طراحي سايت و يا محصول خود را در عين ساده بودن، به گونه اي ايجاد كنيد كه به طور سازگاري مشكل مشتري را حل نمايد و استفاده از آن را براي مشتري خيلي قابل درك و ساده بسازد.


استفاده از اين الگو ها در طراحي سايت يك چالش است
سازمان هايي كه به دارا بودن ويژگي هاي زياد متكي هستند، تغيير ذهنيت شان به سمت اين الگو خيلي دشوار است.

در هر صورت اگر كسب و كار و يا ساوقتي از اين الگو استفاده نمود و كار هاي خود را با معين كردن مشكلات موجود مشتريان طراحي سايت و يا محصول آغاز نمود، قادر است مزيت هاي اين الگو را به طور واضح ببيند و به موفقيت دست يابد. به ياد داشته باشيد كه در اين استراتژي، مشتريان بايست در مركز توجه قرار بگيرند. به اين ترتيب است كه مي توان در بازار تجاري مربوط به خودتان بدرخشيد. اين الگوي BRUCE سبب مي شود تا ديد اعضاي گروه طراحي سايت باز شود و با هوشياري بيشتر راهكار هاي رفع مشكلات مشتريان خود را بيابند. از اين رو، محصول و يا طراحي سايتي كه ايجاده مي شود قادر است مشكل مخاطبان و مشتريان خود را حل نمايد و انگيزه بيشتري به آن ها مي دهد تا اين موردهاي استفاده نمايند. علي رغم اين قضيه اشخاص بيشتري به استفاده از آن ها ترغيب مي شوند و در نهايت تجربه كاربري بهينه اي پديد مي آيد كه قادر است قضيه ارزشمند و قابل توجه اي براي هر كسب و كار باشد. مخاطبان و مشتريان طراحي سايت و يا محصول راجع به اين تجربه هاي بهينه خود با پيراموني و دوستان خود صحبت مي نمايند و به اين ترتيب است كه نام كسب و كار شما در همه جا نمايان مي شود.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارين وب تجربه كنيد .

در طراحي سايت پيش مي آيد كه بخواهيد تغييراتي را اعمال كنيد . اما اين تغييرات با برنامه ريزي قبلي و البته الگو هاي آن در طراحي سايت بايد انجام شود .

بازاريابان از اين نقشه و يا دستورالعمل كمك مي گيرند تا بتوانند به اين وسيله مشتريان را به طراحي سايت و يا محصول و يا به طور كلي به كسب و كار جلب نمايند. قسمت ارائه سرويس دهي به مشتريان نيز از اين نقشه و دستورالعمل ها كمك مي گيرند تا اطمينان حاصل نمايند كه مشتريان به خوبي مي توانند از سرويس و يا محصول مورد نظر استفاده نمايند. و هم چنين برنامه نويسان طراحي سايت و يا محصول نيز اين مورد را براي جمع آوري منابع به منظور سرعت قسمتي به روند برنامه نويسي آينده، به كار مي برند.

هنگامي كه در اين باره با BRUCE صحبت مي كردم، او به من كلمه اي گفت كه دنياي مرا تغيير داد: الگو ها و يا قالب ها. الگوهاي طراحي جايگزيني براي مهيا نمودن ويژگي ها و تجهيزات در طراحي سايت و يا يك محصول هستند. يا به عبارت ديگر، به جاي اين كه گروه طراحي بخواهد ويژگي يا تجهيزاتي را در طراحي براي مشتريان و مشكلات شان مهيا كند، به وسيله اين الگوها مشكل مشتريان را حل مي نمايد.

الگوهاي طراحي سايت براي حل كردن مشكل ها هستند، نه ايجاد ويژگي ها
يكي از ويژگي هاي نقشه و يا دستورالعمل هاي طراحي اين است كه مشتري به وسيله آن ها در مي يابد كه به چه نحوي از طراحي سايت و يا محصول استفاده كند.

BRUCE در الگوي خود روي اين قضيه تحقيق مي كند كه به چه دليلي مشتريان به اين داده ها و دستورالعمل ها نياز دارند. به چه ميزان اين موراد زندگي آن ها را آسان تر مي كند؟ به چه نحوي از اين طريق نيازهاي خود را برطرف مي سازند؟ مخاطبان چه مشكلاتي را از اين طريق حل مي نمايند؟


آخرين سوال خيلي جالب است. با درك مخاطبان از نحوه استفاده از يك محصول و يا حتي يك طراحي سايت مي توان مشكلاتي را در اين طراحي ها حل نمود و به اين ترتيب است كه گروه طراحي سايت و يا محصول به راهكار سازگاري دست مي يابد.

BRUCE مي گويد كه اين الگو، اعضاي گروه طراحي سايت و يا محصول را روي راهكار مناسبي فوكوس مي سازد كه احتمال دارد سبب موفقيت يك كسب و كار در آينده شود. هرچه گروه طراحي سايت به اين الگو و ايجاد دستورالعمل ها بيشتر تكيه كند، مشكلات مشتريان طراحي سايت و يا محصول راحت تر و مناسب حل خواهد شد و راهكار ها آسان تر يافت مي شوند.

هنگامي كه يكي گروه طراحي سايت و يا محصول درك درستي از يك مشكل داشته باشد، راهكار ها راحت تر يافت مي شوند. غالبا، مشكل عمده در نيافتن راهكار ها، ندارا بودن درك مناسب از مشكلات موجود است. هنگامي كه مشكل را ريشه يابي و درك كنيم، منابع بيشتري براي حل آن در اختيار داريم. و از همه پراهميت تر، به اين صورت اعضاي گروه طراحي سايت و يا محصول مي توانند بر مشكلات غلبه داشته باشند.

استراتژي فوكوس با مشتريان طراحي سايت و يا محصول
نقطه قابل توجه در ايده BRUCE اين بود كه، استراتژي به كار رفته در اين الگو بر مشتريان طراحي سايت و يا محصول و يا به طور كلي بر مشتريان يك كسب و كار فوكوس دارد. هنگامي كه شركت ها و كسب و كار ها راجع به ويژگي هاي محصول و سرويس هاي شان صحبت مي نمايند در واقع سعي دارند تا اين گونه بگويند: "به ما نگاه نماييد، به كاري كه ما انجام مي دهيم نگاه نماييد". وقتي هم كه اين شركت ها راجع به مشكل مشتريان خود صحبت مي نمايند، در واقع مي خواهند بگويند: "نگاه نماييد كه با چه كسب و كاري رو به رو هستيد، نگاه نماييد كه به چه نحوي به شما كمك خواهيم كرد."

در حالي كه يك شركت و يا كسب و كار مي خواهد در محصولات و سرويس هاي خود بيشترين ويژگي ها و تجهيزات را قرار دهد، مشكلات مشتريان نيز بايست به تبع آن كاهش پيدا كند، اما اگر يك مشكل بزرگي هست كه مشتريان بسياري با آن رو به رو هستند، راهكار اين مشكل قادر نيست با گذاشتن ويژگي ها و تجهيزات بيشتر در يك طراحي سايت و يا محصول حل گردد.

هنگامي كه گروه طراحي سايت و يا محصول قصد در رفع مشكل دارند، به اين معني است كه در اين طراحي سايت و يا محصول مي خواهند تغييرات شگرفي را به وجود آورند. هر يكي از اين تغييرات در حل مشكلات مشتريان سايت و يا محصول نقش بسزايي خواهد داشت.

براي طراحي محصول و يا طراحي وب سايت جديد، به 2 يا 3 مشكلي كه مخاطبان از پيش دارا بودند، توجه نماييد و در اين طراحي جديد اين مشكلات را رفع نماييد. هر كدام از تغييرات اعمال شده در طراحي سايت و يا محصول اگر موثر واقع نشود، بايست از روند حذف شود.

به طور مثال، خيلي از ويژگي ها و تجهيزات محصول هاي امروزي به منزله راهكار براي مشتريان مهيا مي شوند اما در واقع مشكل مشتري را حل نمي نمايند. اين مولفه هاي سبب مي شوند تا گروه طراحي سايت و يا محصول بيشتر به فكر فرو برود و روي راهكار هاي بهينه فوكوس داشته باشد.


تحقيقات كاربري طراحي سايت و يا محصول
اگر شما راجع به مشتريان طراحي سايت و يا محصول خود چيزي ندانيد، نمي توانيد به وسيله الگوي BRUCE مشكلات موجود را حل نماييد. براي اينكه مشتريان و مخاطبين كسب و كار خود را بشناسيم و به بينش هاي آن ها دست يابيم، تحقيق كردن راجع به آن ها الزامي است. مديران طراحي محصول و يا فروشگاه ساز نياز دارند تا مشتريان خود را بشناسند و بر آن ها نظارت داشته باشند و سعي دارند تا اهداف و خواسته هاي شان را در يابند.

اين تحقيقات روي خيلي از موردهاي راجع به مخاطبان فوكوس دارد، نظير نيازها، خواسته ها، بينش ها و غيره. تجزيه و تحليل كردن و ارزيابي مشكلات مختلف مشتريان، حالا راهي استاندارد براي نحوه ايجاد محصولات و سرويس هاي يك كسب و كار است. مشتريان بايست در هر مموضوعي از طراحي، در مركز توجه باشند و به منزله هدف عمده در نظر گرفته شوند.

توجه نكردن به رقيبان طراحي سايت
ديگر مزيت هاي حل كردن مشكلات مشتريان طراحي سايت و يا محصولات اين است كه از بازي و يا توجه با رقيبان خويش رها مي شويد. هم چنان كه اعضاي گروه طراحي سايت و يا محصول نيازهاي مشتريان خود را در يابند، توجه اي به اين كه رقيبان شان داراي چه موردهايي هستند، نمي نمايند.

تقريبا همواره، مشكلات پراهميت مشتريان يك كسب و كار به شيوه رقابتي حل نشده است. به اين خاطر كه شيوه هاي رقابتي سبب مي شوند تا توجه كسب و كار روي رقيبان معطوف شود، نه نيازها و خواسته هاي مشتريان.

هنگامي كه يك شركت و يا كسب و كار به اين درك برسد كه به وسيله الگوي BRUCE قادر است مشكلات خود را حل نمايد، ديگر توجه اي به رقيبان تجاري خود ندارد. آن ها با ارائه راهكار هاي خلاقانه مشكلات موجود را حل مي نمايند و در اين زمينه توجه نكردن به طرز فكر و بينش رقيبان خيلي اهميت دارد.

اين گروه هاي طراحي توجه اي به اين كه ديگران چه كاري انجام مي دهند، ندارند. اين مورد يكي از مزيت هايي است كه مي توان از اين الگو به دست آورد.

بازاريابي محصولات و يا سرويس هاي كسب و كار طراحي سايت
گروه بازاريابي هنگامي كه مي خواهد راجع به محصولات و سرويس هاي جديد كسب و كار خود صحبت كند، با يك مورد هميشگي رو به رو است: آن ها بايست ويژگي ها و تجهيزات محصولات و سرويس هاي كسب و كار را ارزيابي نمايند و از كليت آن ها روايت و شرحي زيبا مهيا نمايند تا از اين طريق بتوانند افراد را متقاعد به خريد آن ها نمايند.

در الگوي BRUCE ديگري نيازي به تركيب اين ويژگي ها و تجهيزات يك محصول يا سرويس براي ايجاد شرح و تفسير نيست، اين الگو موردهاي آماده اي را در اختيار اين بازاريابان مي گذارد تا به اين وسيله آن به بازاريابي محصولات شركت بپردازند. هنگامي كه بازاريابان هم باهوش باشند از اين مورد مي توانند به خوبي استفاده كرده و براي كسب و كار مزيت هايي را به همراه بياورند. به اين ترتيب است كه مي توانند درآمد كسب و كار را ارتقاء دهند و سبب موفقيت آن شوند.

توسعه طراحي سايت منسجم
قسمتي از حل نمودن مشكل مشتريان طراحي سايت و يا محصول اين است كه اطمينان حاصل كنيم كه با راهكار گزينشي، اين مشكل را بدتر نخواهيم ايجاد. با شناخت مشكل موجود به منزله نقطه شروع يك كار، گروه برنامه نويسي و طراحي سايت و يا محصول به خوبي قادر است كار را به نحو احسنت به سرانجام برساند.

با توجه به مشكل مشتري، گروه طراحي سايت به دنبال چندين راهكار مي گردد. گزينش مناسب ترين راهكار قادر است سبب ارتقاي كسب و كار شود. هنگامي كه مشكل مشتري معين و درك شود، روند طراحي آسان تر مي گردد. بدون توافق اعضاي گروه طراحي سايت و يا محصول بر سر راهكار معين، آن ها نمي توانند انعطاف پذيري داشته باشند و در حل كردن مشكل ضعف دارند.

به طور مثال، هنگامي كه گروه طراحي قصد دارد تا ويژگي هاي بسياري را در يك محصول به صورت اغراق آمير قرار دهد، مشكل عمده بروز مي كند كه با تعين هيچ راهكاري قادر نيست رفع گردد. به اين خاطر كه مشتري با پيچيدگي ها و ابهاماتي در اين محصول رور به رو مي شود كه حتي استفاده از آن محصول براي كاربر دشوار مي شود. در اين جا است كه گروه طراحي با راهكار هاي جزئي و ساده قادر نيست مشكل را حل كند. تنها راه اين قضيه اين است كه محصول را از پيچيدگي ها و ويژگي هاي اغراق اميز نجات دهد.

با الگوي BRUCE حالا ديگر اعضاي گروه طراحي سايت و يا محصول توانايي اين را دارند كه به هر راهكاري كه مشكل مشتري را بدتر مي كند، "نه" بگويند. براي موفق شدن در اين زمينه بايست طراحي سايت و يا محصول خود را در عين ساده بودن، به گونه اي ايجاد كنيد كه به طور سازگاري مشكل مشتري را حل نمايد و استفاده از آن را براي مشتري خيلي قابل درك و ساده بسازد.


استفاده از اين الگو ها در طراحي سايت يك چالش است
سازمان هايي كه به دارا بودن ويژگي هاي زياد متكي هستند، تغيير ذهنيت شان به سمت اين الگو خيلي دشوار است.

در هر صورت اگر كسب و كار و يا ساوقتي از اين الگو استفاده نمود و كار هاي خود را با معين كردن مشكلات موجود مشتريان طراحي سايت و يا محصول آغاز نمود، قادر است مزيت هاي اين الگو را به طور واضح ببيند و به موفقيت دست يابد. به ياد داشته باشيد كه در اين استراتژي، مشتريان بايست در مركز توجه قرار بگيرند. به اين ترتيب است كه مي توان در بازار تجاري مربوط به خودتان بدرخشيد. اين الگوي BRUCE سبب مي شود تا ديد اعضاي گروه طراحي سايت باز شود و با هوشياري بيشتر راهكار هاي رفع مشكلات مشتريان خود را بيابند. از اين رو، محصول و يا طراحي سايتي كه ايجاده مي شود قادر است مشكل مخاطبان و مشتريان خود را حل نمايد و انگيزه بيشتري به آن ها مي دهد تا اين موردهاي استفاده نمايند. علي رغم اين قضيه اشخاص بيشتري به استفاده از آن ها ترغيب مي شوند و در نهايت تجربه كاربري بهينه اي پديد مي آيد كه قادر است قضيه ارزشمند و قابل توجه اي براي هر كسب و كار باشد. مخاطبان و مشتريان طراحي سايت و يا محصول راجع به اين تجربه هاي بهينه خود با پيراموني و دوستان خود صحبت مي نمايند و به اين ترتيب است كه نام كسب و كار شما در همه جا نمايان مي شود.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارين وب تجربه كنيد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 19

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 87
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 68
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 2810
  • بازدید سال : 5482
  • بازدید کلی : 1972173
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی