loading...

سارين وب ديزاين

مشكل در رسانه هاي اجتماعي اين است كه شما نه تنها در ارتباط با رقيبان عرصه كاري خود هستيد، بلكه با تجارت هاي ديگري نيز در ارتباط و رقابت هستيد كه مي خواهند نظر م

بازدید : 440
11 زمان : 1399:2

بعد از طراحي سايت اصفهان مهم ترين اصل براي كسب وكار جذب ترافيك وكاربر و تبديل آنها به مشتري است. در اين ميان شبكه هاي اجتماعي بازوي مناسبي براي جذب مخاطب بعد از طراحي سايت هستند . در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.
زماني كه بحث بازاريابي مي شود، شما بايد در مكان هايي قرار بگيريد كه مخاطبين تان در آن جا حضور دارند و البته مخاطبين مورد نظر شما در رسانه هاي اجتماعي فعاليت مي كنند. اما، مشتريان طراحي سايت اصفهان شما در كجا قرار دارند، ممكن است در اين رسانه هاي اجتماعي رقيباني نيز وجود داشته باشد.
مشكل در رسانه هاي اجتماعي اين است كه شما نه تنها در ارتباط با رقيبان عرصه كاري خود هستيد، بلكه با تجارت هاي ديگري نيز در ارتباط و رقابت هستيد كه مي خواهند نظر مشتريان شما را به خود جلب كنند. اين موضوع به اين معني است كه اگر شما در اين كانال هاي شبكه اجتماعي به طور فعالي حضور داشته باشيد، كافي نيست. براي اين كه در اين كانال هاي اجتماعي قدرتمند ظاهر شويد، بايد كمپين هاي بازاريابي موثري را به وجود آوريد.

كمپين رسانه هاي اجتماعي، يك استراتژي بازاريابي ضروري براي برند سازي موفق و تبليغ طراحي سايت يك تجارت مي باشد. اما برنامه ريزي، طراحي و اجراي كمپين شبكه هاي اجتماعي موثر خيلي هم كار ساده اي نيست.

بياييد به كمپين هاي رسانه اجتماعي نگاهي بياندازيم تا اين موضوع را بيشتر درك كنيد:

A) يك كمپين رسانه اجتماعي كه فراگير مي شود

توييت OREO در SUPER BOWL BLACK OUT بهترين مثال براي كمپين رسانه اجتماعي موفق مي باشد. اگرچه كمپين رسانه هاي اجتماعي شايد به نظر راه سخت و دقيقي به نظر نيايد اما اين موضوع از هر فرصتي به نفع تجارت استفاده مي نمايد كه البته مي دانيد اين فرصت ها براي يك تجارت و طراحي وب سايت مي تواند غنيمت باشد. اين مورد به عنوان "بازاريابي در زمان واقعي" نام دارد.

B) يك كمپين رسانه اجتماعي ناموفق

كمپين TWITTER از MCDONALD در سال 2012، يك مثال كمپين شبكه اجتماعي است كه به طور تاسف باري شكست خورد. #MXSSTORIES يك هشتگي بود كه توسط برند خود براي جلب توجه كاربران TWITTER ساخته شد. اما زماني كه كاربر رسانه اجتماعي شروع به استفاده از اين هشتگ براي برجسته نشان دادن داستان هاي وحشتناك خود استفاده مي نمود، تبديل به BASHTAG شد:

-" توجه كنيد، من در MCDONALD كار كرده ام. #MCDSTPRIES مي تواند مو بر تن تان راست كند و شما را وحشت زده سازد." (توسط TWITTER)

-#MCDSTPRIES هرگز قديمي نمي شود، KINDA يك جعبه شامل 10 عدد جوجه از MCDONALD را براي يك هفته زير خورشيد قرار داد. ( توسط LA TIMES)

براي اطمينان، شما چنين اشتباهاتي را در كمپين رسانه هاي اجتماعي خود مرتكب نمي شويد، در اين مقاله برخي از جزئيات كليدي كه بايد قبل از انجام فعاليت هايي در رسانه هاي اجتماعي ملاحضه كنيد، براي تان توضيح مي دهيم.

1.مشخص كردن اهداف استراتژيك

زماني كه بحث كمپين هاي رسانه اجتماعي مي شود، يك ضرب المثل قديمي در اين بين صدق مي كند: "شكست خوردن در برنامه ريزي، مقدمه شكست كلي مي باشد"
موفقيت كمپين هاي رسانه اجتماعي بر اساس داشتن اهداف واضحي است كه مي تواند به تكامل برنامه ريزي تان كمك شاياني كند. عامل هايي براي اين كمپين وجود دارد كه در موفقيت نقش مهمي را ايفا مي كنند- وضوح پيام، زمان بندي خوب، انتخاب كانال هاي رسانه اجتماعي صحيح براي مشخص كردن مخاطبين مورد نظر و غيره.
اهداف كوتاه مدت و بلند مدت كه مي خواهيد با اين رسانه هاي اجتماعي به آن برسيد را مشخص كنيد. به اهداف كوتاه مدت به عنوان قدم هاي كوتاهي براي رسيدن به اهداف بزرگ در تجارت خود فكر كنيد.

- آيا اين اهداف آگاهي از برند و طراحي وب سايت تان را تقويت مي كند؟
- مي خواهيد كه ميزان مخاطبين سايت خود را افزايش دهيد؟
- آيا مي خواهيد هويت برند و اعتبار طراحي سايت اصفهان تان را ارتقاء دهيد؟
- آيا اهداف شما باعث بهبود فروش محصولات و سرويس هاي طراحي وب سايت تان مي شود؟
- آيا فالورهاي بيشتري مي خواهيد؟
- آيا مي خواهيد كه فالورهاي تان به شما و طراحي سايت و برندتان جذب شوند؟
- آيا مي خواهيد حجم مخاطبين طراحي وبسايت و برند خود را افزايش داده و ميزان درآمد خود را از طراحي سايت و تجارت خود افزايش دهيد؟
اطمينان حاصل كنيد كه اهداف كمپين رسانه اجتماعي تان با اهداف تجاري و طراحي سايت تان مطابقت دارد.
2. اجراي استراتژي ها و تاكتيك هايي كه از اهداف تان در تجارت و طراحي سايت پشتيباني مي كند
زماني كه براي كمپين رسانه هاي اجتماعي خود اهدافي را مشخص مي كنيد، آماده ساخت استراتژي هاي داخلي اين كمپين هستيد كه مي تواند به رسيدن آن اهداف تان بسيار كمك كند. مقرر كردن جزئيات استراتژي ها براي كمپين بازاريابي تان به اهميت برنامه تجاري تان مي باشد.
استراتژي و تاكتيك هايي كه بايد اجرا كنيد به اهدافي كه مي خواهيد توسط اين كمپين بازاريابي به آن برسيد، بستگي دارد. براي رسيدن به نتايج مورد نظرتان در اين كمپين، بايد در رسانه هاي اجتماعي متناسبي ايفاي نقش كنيد.
اگر قصد داريد تا افراد بيشتري از مخاطبين خود را جذب برند و طراحي سايت تان كنيد، بايد داراي يك تصوير رقابتي و ممتاز باشيد و توسط استفاده از تنها يك هشتگ در اين كانال هاي اجتماعي كه اين هشتگ را پشتيباني مي كنند، مخاطبين جديدي را به خود جلب نماييد، مانند FACEBOOK، TWITTER و INSTAGERAM.

3.ترويج كمپين رسانه اجتماعي

كليد اصلي براي اينكه به طور موثري كمپين رسانه اجتماعي خود را بازاريابي و تبليغ كنيد اين است كه پيش بيني هاي از خود براي مخاطبين تان فراهم سازيد. در هفته هايي كه در حال تبليغ كمپين بازاريابي خود هستيد، با فالورها و مشتريان برند و يا طراحي سايت خود در تماس باشيد، حتي اگر در مراحل اوليه آشنايي با آن ها و يا در مرحله اي قبل از ثبت نام مخاطبين تان در طراحي وب سايت خود مي باشيد.
به مشتركان طراحي سايت خود ايميل هايي ارسال كنيد تا به كمپين بازاريابي شما بپيوندند. با به اشتراك گذاري محتواهاي مربوطه به طور منظم در اين كمپين رسانه اجتماعي، سعي كنيد حضور خود را در تمامي شبكه هاي اجتماعي كه حضور داريد، تقويت ببخشيد.
به عنوان مثال، اگر تنها در رقابت هاي موجود در FACEBOOK حضور داريد، تنها اين كميپين را در اين مكان ترويج ندهيد، بلكه براي تمامي شبكه هاي اجتماعي ديگر اين محتواها را ساخته و به اشتراك بگذاريد.

4. دعوت به جذب به برند و طراحي سايت

جذب مخاطبين به برند و طراحي وب سايت تان بايد در تمام طول مراحل كمپين رسانه اجتماعي تان باشد- حتي قبل از راه اندازي، در طول اجرا و بعد از اتمام پروسه كمپين تبليغاتي در رسانه هاي اجتماعي. رسانه هاي اجتماعي به صورت مباحث و گفت و گو دو جانبه فعاليت و عمل مي كند نه به صورت اينكه تنها يك نفر سخن بگويد. از اين رو، جذب به برند و طراحي سايت براي تمام كمپين هاي رسانه اجتماعي براي رسيدن به موفقيت بسيار ضروري مي باشد.

اما چگونه مي توانيد اين جذب به برند و طراحي سايت خود را پرروش دهيد؟ مثال هاي زير را در اين زمينه بررسي كنيد:
پيش از راه اندازي و راه اندازي
براي مهيج و سرگرم ساختن فالورهاي كنوني تان، به فكر ارتباط با آن ها باشيد.
تويت در بالا از Domino’s Pizza UK مثال خوبي از "چگونه يك برند مي تواند مراحلي را براي راه اندازي كمپين رسانه اجتماعي خود تنظيم كند" مي باشد. آن ها براي هر يك تويت، يك پيتزاي رايگان ارائه مي دارند.

در طول كمپين بازاريابي رسانه اجتماعي

بروزرساني ها، بهترين راه مهيج و با انگيزه نگه داشتن افرادي است كه برند و طراحي سايت تان را دنبال كرده و حمايت تان مي كنند. شما مي توانيد با اشتراك گذاري اطلاعاتي درباره كمپين در حال پيشرفت تان توسط توييت و يا پست فرستادن هاي بروز و جديد، مخاطبين خود را مطلع سازيد. شما به اين ترتيب مي توانيد افرادي كه در TWITTER همراه شما هستند را در طراحي سايت خود نيز داشته باشيد و بازديدكنندگان بيشتري را جذب طراحي وب سايت خود نمايد.

تويت بالا از STARBUCK در طول كمپين "TWEET- A- COFFE" نشان مي دهد كه آن ها به چه ميزان با فالورهاي خود در تعامل هستند و آن ها را در طول اين كميپين پشتيباني مي كنند.

پست هاي كمپين رسانه اجتماعي
جذب مشتريان طراحي سايت و يا برند از طريق پست گذاشتن، بهترين راه افزايش مشتريان وب سايت، ساخت هويت برند و پرورش وفاداري آن ها به طراحي سايت تان مي باشد.

EVIAN، برند آب معدني با كمپين #AmazingBabyRescueMe مخاطبيني را به خود جذب نمود، و در ازاي اين جذب شدن به آن ها كوپن هاي تخفيفي ارائه نمود.

همراهي با مخاطبين جذب شده به برند و يا طراحي سايت تان در نهايت شما را به ميزان مشتريان بيشتري در طراحي وب سايت تان سوق مي دهد. اين همراهي به مخاطبين طراحي سايت و يا برندتان اطمينان مي دهد كه با تجارتي رو به رو شده اند كه ارزش آن ها را مي دانند و به اين ترتيب به شما و برندتان اطمينان مي كنند.

5.معيارهاي خود را آناليز كنيد
بهترين راه براي درك اينكه آيا تلاش هاي بازاريابي تان موفقيت آميز مي باشد يا خير، با ارزيابي كمپين بازاريابي تان مي باشد. تنها راهي كه بايد اين امر را انجام دهيد با آناليز كردن پست هاي مربوط به كمپين تان مي باشد. انجام آناليزها روي پست هاي تان مي تواند داده هايي را درباره اين كه پست شما چه تاثيراتي را بر مخاطبين مي گذارد و تعداد دفعاتي كه ديده مي شود، به اشتراك گذاشته مي شود و لايك مي شود را در اختيارتان مي گذارد و به شما اجازه مي دهد تا كنترل كاملي روي اين پروسه داشته باشيد. شما مي توانيد نتايج اين آناليزها را با اهداف اصلي خود مقايسه كنيد.

رسانه هاي اجتماعي، بهترين سيستم عامل براي ارتباط با مشتريان سايت و دريافت نتايج قابل سنجش تان مي باشد. اگر كمپين رسانه هاي اجتماعي تان با دقت و به خوبي اجرا و راه اندازي شود، شانس با شما همراه است و اين كمپين شما فراگير خواهد شد و به برند و طراحي سايت تان كمك مي كند تا به نتايج دلخواه خود برسيد. اجزاي كليدي ذكر شده در اين مقاله، شما را از شكست خوردن در اين زمينه محافظت مي كند و برند و طراحي سايت تان را جزو نتايج اول موتورهاي جستجو قرار خواهد داد.

اين كمپين هاي رسانه اجتماعي باعث شناخت هر چه بيشتر شما مي شود و باعث آشنايي مخاطبين با محصولات و سرويس هاي ارائه شده در طراحي وب سايت تان مي شود كه نرخ فروش و ميزان درآمد از طراحي وب سايت تان نيز ارتقاء مي يابد. از اين رو مي توانيد يك برند و يا وب سايت شناخته شده اي داشته باشيد كه در سراسر رسانه اجتماعي حضور داريد. بايد اين را قبول داشته باشيم كه اهميت رسانه هاي اجتماعي امروز غير قابل انكار است و نمي تواند مورد چشم پوشي قرار گيرد.

اين اهميت به طور قطع روز به روز افزايش خواهد يافت، از اين رو داشتن وجه اي فعال در رسانه هاي امروز مي تواند به مشهوريت هر چه بيشتر شما در سال هاي آينده نيز كمك كند و اين موضوع به اين معني است كه شما روز به روز مي توانيد ميان رقيبان خود بدرخشيد و برندي باشيد كه تمام مردم درباره آن صحبت مي كنند و اين هدف تمامي تجارت ها و تمامي حرفه ها مي باشد. موفق باشيد!

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كد .

بعد از طراحي سايت اصفهان مهم ترين اصل براي كسب وكار جذب ترافيك وكاربر و تبديل آنها به مشتري است. در اين ميان شبكه هاي اجتماعي بازوي مناسبي براي جذب مخاطب بعد از طراحي سايت هستند . در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.
زماني كه بحث بازاريابي مي شود، شما بايد در مكان هايي قرار بگيريد كه مخاطبين تان در آن جا حضور دارند و البته مخاطبين مورد نظر شما در رسانه هاي اجتماعي فعاليت مي كنند. اما، مشتريان طراحي سايت اصفهان شما در كجا قرار دارند، ممكن است در اين رسانه هاي اجتماعي رقيباني نيز وجود داشته باشد.
مشكل در رسانه هاي اجتماعي اين است كه شما نه تنها در ارتباط با رقيبان عرصه كاري خود هستيد، بلكه با تجارت هاي ديگري نيز در ارتباط و رقابت هستيد كه مي خواهند نظر مشتريان شما را به خود جلب كنند. اين موضوع به اين معني است كه اگر شما در اين كانال هاي شبكه اجتماعي به طور فعالي حضور داشته باشيد، كافي نيست. براي اين كه در اين كانال هاي اجتماعي قدرتمند ظاهر شويد، بايد كمپين هاي بازاريابي موثري را به وجود آوريد.

كمپين رسانه هاي اجتماعي، يك استراتژي بازاريابي ضروري براي برند سازي موفق و تبليغ طراحي سايت يك تجارت مي باشد. اما برنامه ريزي، طراحي و اجراي كمپين شبكه هاي اجتماعي موثر خيلي هم كار ساده اي نيست.

بياييد به كمپين هاي رسانه اجتماعي نگاهي بياندازيم تا اين موضوع را بيشتر درك كنيد:

A) يك كمپين رسانه اجتماعي كه فراگير مي شود

توييت OREO در SUPER BOWL BLACK OUT بهترين مثال براي كمپين رسانه اجتماعي موفق مي باشد. اگرچه كمپين رسانه هاي اجتماعي شايد به نظر راه سخت و دقيقي به نظر نيايد اما اين موضوع از هر فرصتي به نفع تجارت استفاده مي نمايد كه البته مي دانيد اين فرصت ها براي يك تجارت و طراحي وب سايت مي تواند غنيمت باشد. اين مورد به عنوان "بازاريابي در زمان واقعي" نام دارد.

B) يك كمپين رسانه اجتماعي ناموفق

كمپين TWITTER از MCDONALD در سال 2012، يك مثال كمپين شبكه اجتماعي است كه به طور تاسف باري شكست خورد. #MXSSTORIES يك هشتگي بود كه توسط برند خود براي جلب توجه كاربران TWITTER ساخته شد. اما زماني كه كاربر رسانه اجتماعي شروع به استفاده از اين هشتگ براي برجسته نشان دادن داستان هاي وحشتناك خود استفاده مي نمود، تبديل به BASHTAG شد:

-" توجه كنيد، من در MCDONALD كار كرده ام. #MCDSTPRIES مي تواند مو بر تن تان راست كند و شما را وحشت زده سازد." (توسط TWITTER)

-#MCDSTPRIES هرگز قديمي نمي شود، KINDA يك جعبه شامل 10 عدد جوجه از MCDONALD را براي يك هفته زير خورشيد قرار داد. ( توسط LA TIMES)

براي اطمينان، شما چنين اشتباهاتي را در كمپين رسانه هاي اجتماعي خود مرتكب نمي شويد، در اين مقاله برخي از جزئيات كليدي كه بايد قبل از انجام فعاليت هايي در رسانه هاي اجتماعي ملاحضه كنيد، براي تان توضيح مي دهيم.

1.مشخص كردن اهداف استراتژيك

زماني كه بحث كمپين هاي رسانه اجتماعي مي شود، يك ضرب المثل قديمي در اين بين صدق مي كند: "شكست خوردن در برنامه ريزي، مقدمه شكست كلي مي باشد"
موفقيت كمپين هاي رسانه اجتماعي بر اساس داشتن اهداف واضحي است كه مي تواند به تكامل برنامه ريزي تان كمك شاياني كند. عامل هايي براي اين كمپين وجود دارد كه در موفقيت نقش مهمي را ايفا مي كنند- وضوح پيام، زمان بندي خوب، انتخاب كانال هاي رسانه اجتماعي صحيح براي مشخص كردن مخاطبين مورد نظر و غيره.
اهداف كوتاه مدت و بلند مدت كه مي خواهيد با اين رسانه هاي اجتماعي به آن برسيد را مشخص كنيد. به اهداف كوتاه مدت به عنوان قدم هاي كوتاهي براي رسيدن به اهداف بزرگ در تجارت خود فكر كنيد.

- آيا اين اهداف آگاهي از برند و طراحي وب سايت تان را تقويت مي كند؟
- مي خواهيد كه ميزان مخاطبين سايت خود را افزايش دهيد؟
- آيا مي خواهيد هويت برند و اعتبار طراحي سايت اصفهان تان را ارتقاء دهيد؟
- آيا اهداف شما باعث بهبود فروش محصولات و سرويس هاي طراحي وب سايت تان مي شود؟
- آيا فالورهاي بيشتري مي خواهيد؟
- آيا مي خواهيد كه فالورهاي تان به شما و طراحي سايت و برندتان جذب شوند؟
- آيا مي خواهيد حجم مخاطبين طراحي وبسايت و برند خود را افزايش داده و ميزان درآمد خود را از طراحي سايت و تجارت خود افزايش دهيد؟
اطمينان حاصل كنيد كه اهداف كمپين رسانه اجتماعي تان با اهداف تجاري و طراحي سايت تان مطابقت دارد.
2. اجراي استراتژي ها و تاكتيك هايي كه از اهداف تان در تجارت و طراحي سايت پشتيباني مي كند
زماني كه براي كمپين رسانه هاي اجتماعي خود اهدافي را مشخص مي كنيد، آماده ساخت استراتژي هاي داخلي اين كمپين هستيد كه مي تواند به رسيدن آن اهداف تان بسيار كمك كند. مقرر كردن جزئيات استراتژي ها براي كمپين بازاريابي تان به اهميت برنامه تجاري تان مي باشد.
استراتژي و تاكتيك هايي كه بايد اجرا كنيد به اهدافي كه مي خواهيد توسط اين كمپين بازاريابي به آن برسيد، بستگي دارد. براي رسيدن به نتايج مورد نظرتان در اين كمپين، بايد در رسانه هاي اجتماعي متناسبي ايفاي نقش كنيد.
اگر قصد داريد تا افراد بيشتري از مخاطبين خود را جذب برند و طراحي سايت تان كنيد، بايد داراي يك تصوير رقابتي و ممتاز باشيد و توسط استفاده از تنها يك هشتگ در اين كانال هاي اجتماعي كه اين هشتگ را پشتيباني مي كنند، مخاطبين جديدي را به خود جلب نماييد، مانند FACEBOOK، TWITTER و INSTAGERAM.

3.ترويج كمپين رسانه اجتماعي

كليد اصلي براي اينكه به طور موثري كمپين رسانه اجتماعي خود را بازاريابي و تبليغ كنيد اين است كه پيش بيني هاي از خود براي مخاطبين تان فراهم سازيد. در هفته هايي كه در حال تبليغ كمپين بازاريابي خود هستيد، با فالورها و مشتريان برند و يا طراحي سايت خود در تماس باشيد، حتي اگر در مراحل اوليه آشنايي با آن ها و يا در مرحله اي قبل از ثبت نام مخاطبين تان در طراحي وب سايت خود مي باشيد.
به مشتركان طراحي سايت خود ايميل هايي ارسال كنيد تا به كمپين بازاريابي شما بپيوندند. با به اشتراك گذاري محتواهاي مربوطه به طور منظم در اين كمپين رسانه اجتماعي، سعي كنيد حضور خود را در تمامي شبكه هاي اجتماعي كه حضور داريد، تقويت ببخشيد.
به عنوان مثال، اگر تنها در رقابت هاي موجود در FACEBOOK حضور داريد، تنها اين كميپين را در اين مكان ترويج ندهيد، بلكه براي تمامي شبكه هاي اجتماعي ديگر اين محتواها را ساخته و به اشتراك بگذاريد.

4. دعوت به جذب به برند و طراحي سايت

جذب مخاطبين به برند و طراحي وب سايت تان بايد در تمام طول مراحل كمپين رسانه اجتماعي تان باشد- حتي قبل از راه اندازي، در طول اجرا و بعد از اتمام پروسه كمپين تبليغاتي در رسانه هاي اجتماعي. رسانه هاي اجتماعي به صورت مباحث و گفت و گو دو جانبه فعاليت و عمل مي كند نه به صورت اينكه تنها يك نفر سخن بگويد. از اين رو، جذب به برند و طراحي سايت براي تمام كمپين هاي رسانه اجتماعي براي رسيدن به موفقيت بسيار ضروري مي باشد.

اما چگونه مي توانيد اين جذب به برند و طراحي سايت خود را پرروش دهيد؟ مثال هاي زير را در اين زمينه بررسي كنيد:
پيش از راه اندازي و راه اندازي
براي مهيج و سرگرم ساختن فالورهاي كنوني تان، به فكر ارتباط با آن ها باشيد.
تويت در بالا از Domino’s Pizza UK مثال خوبي از "چگونه يك برند مي تواند مراحلي را براي راه اندازي كمپين رسانه اجتماعي خود تنظيم كند" مي باشد. آن ها براي هر يك تويت، يك پيتزاي رايگان ارائه مي دارند.

در طول كمپين بازاريابي رسانه اجتماعي

بروزرساني ها، بهترين راه مهيج و با انگيزه نگه داشتن افرادي است كه برند و طراحي سايت تان را دنبال كرده و حمايت تان مي كنند. شما مي توانيد با اشتراك گذاري اطلاعاتي درباره كمپين در حال پيشرفت تان توسط توييت و يا پست فرستادن هاي بروز و جديد، مخاطبين خود را مطلع سازيد. شما به اين ترتيب مي توانيد افرادي كه در TWITTER همراه شما هستند را در طراحي سايت خود نيز داشته باشيد و بازديدكنندگان بيشتري را جذب طراحي وب سايت خود نمايد.

تويت بالا از STARBUCK در طول كمپين "TWEET- A- COFFE" نشان مي دهد كه آن ها به چه ميزان با فالورهاي خود در تعامل هستند و آن ها را در طول اين كميپين پشتيباني مي كنند.

پست هاي كمپين رسانه اجتماعي
جذب مشتريان طراحي سايت و يا برند از طريق پست گذاشتن، بهترين راه افزايش مشتريان وب سايت، ساخت هويت برند و پرورش وفاداري آن ها به طراحي سايت تان مي باشد.

EVIAN، برند آب معدني با كمپين #AmazingBabyRescueMe مخاطبيني را به خود جذب نمود، و در ازاي اين جذب شدن به آن ها كوپن هاي تخفيفي ارائه نمود.

همراهي با مخاطبين جذب شده به برند و يا طراحي سايت تان در نهايت شما را به ميزان مشتريان بيشتري در طراحي وب سايت تان سوق مي دهد. اين همراهي به مخاطبين طراحي سايت و يا برندتان اطمينان مي دهد كه با تجارتي رو به رو شده اند كه ارزش آن ها را مي دانند و به اين ترتيب به شما و برندتان اطمينان مي كنند.

5.معيارهاي خود را آناليز كنيد
بهترين راه براي درك اينكه آيا تلاش هاي بازاريابي تان موفقيت آميز مي باشد يا خير، با ارزيابي كمپين بازاريابي تان مي باشد. تنها راهي كه بايد اين امر را انجام دهيد با آناليز كردن پست هاي مربوط به كمپين تان مي باشد. انجام آناليزها روي پست هاي تان مي تواند داده هايي را درباره اين كه پست شما چه تاثيراتي را بر مخاطبين مي گذارد و تعداد دفعاتي كه ديده مي شود، به اشتراك گذاشته مي شود و لايك مي شود را در اختيارتان مي گذارد و به شما اجازه مي دهد تا كنترل كاملي روي اين پروسه داشته باشيد. شما مي توانيد نتايج اين آناليزها را با اهداف اصلي خود مقايسه كنيد.

رسانه هاي اجتماعي، بهترين سيستم عامل براي ارتباط با مشتريان سايت و دريافت نتايج قابل سنجش تان مي باشد. اگر كمپين رسانه هاي اجتماعي تان با دقت و به خوبي اجرا و راه اندازي شود، شانس با شما همراه است و اين كمپين شما فراگير خواهد شد و به برند و طراحي سايت تان كمك مي كند تا به نتايج دلخواه خود برسيد. اجزاي كليدي ذكر شده در اين مقاله، شما را از شكست خوردن در اين زمينه محافظت مي كند و برند و طراحي سايت تان را جزو نتايج اول موتورهاي جستجو قرار خواهد داد.

اين كمپين هاي رسانه اجتماعي باعث شناخت هر چه بيشتر شما مي شود و باعث آشنايي مخاطبين با محصولات و سرويس هاي ارائه شده در طراحي وب سايت تان مي شود كه نرخ فروش و ميزان درآمد از طراحي وب سايت تان نيز ارتقاء مي يابد. از اين رو مي توانيد يك برند و يا وب سايت شناخته شده اي داشته باشيد كه در سراسر رسانه اجتماعي حضور داريد. بايد اين را قبول داشته باشيم كه اهميت رسانه هاي اجتماعي امروز غير قابل انكار است و نمي تواند مورد چشم پوشي قرار گيرد.

اين اهميت به طور قطع روز به روز افزايش خواهد يافت، از اين رو داشتن وجه اي فعال در رسانه هاي امروز مي تواند به مشهوريت هر چه بيشتر شما در سال هاي آينده نيز كمك كند و اين موضوع به اين معني است كه شما روز به روز مي توانيد ميان رقيبان خود بدرخشيد و برندي باشيد كه تمام مردم درباره آن صحبت مي كنند و اين هدف تمامي تجارت ها و تمامي حرفه ها مي باشد. موفق باشيد!

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 19

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 105
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 56
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 2645
  • بازدید سال : 5317
  • بازدید کلی : 1972008
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی